|
کدخبر: 297933

انتقاد این استقلالی علیه نکونام

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: آیا سبک نکونام در استقلال جواب می‌دهد؛ منظورم همان سبکی است که فولاد در زمان او بازی می‌کرد؟

فوتبال انتقاد این استقلالی علیه نکونام

در حالیکه بیش از ۴۸ ساعت از انتشار رسمی این موضوع که جواد نکونام برای نشستن روی نیمکت مربیگری استقلال برخی موانع غیر فوتبالی را پیش روی خود دارد می‌گذرد، اما همچنان این گره از سوی مدیران باشگاه باز نشده است و ظاهرا آنقدر کور است که اراده ای فراتر از دایره قدرت آنان را برای بازشدن می‌طلبد. درباره این موضوع با «پیروز قربانی» بازیکن اسبق استقلال اظهار نظر کرد.

وی در ابتدا با اشاره به کمیته فنی استقلال گفت: همه چیز بستگی به این دارد که شرح وظایف آنها چیست. یکی از دوستان درمصاحبه اش می‌گفت اصلا ایران نبودم ودر جریان نبودم که اینها مرا عضو کمیته فنی قرار داده اند. چگونه شما عضو انتخاب کردید؟ این بنده خدا اصلا ایران نبوده است؟

وی افزود: من شنیدیم برخی از دوستانی که آنجا بودند خودشان را مطرح کرده اند برای سرمربیگری و ...اینها نشان می‌دهد هیچ طرح و برنامه ای در پس این ماجرا وجود نداشته و فقط خواسته اند چند نام را ردیف کنند و بگویند ما هم کمیته فنی داریم.

قربانی درباره این موضوع که ردپای برخی «ایجنت»‌ها درکمیته فنی استقلال دیده شده است گفت: همه افراد این فوتبال می‌توانند مدیر برنامه داشته باشند و این بد نیست. اما اینکه بگویید من ۱۰۰ هزار دلار دارم معلوم است که جنس بد به شما می‌دهند. اگر پول باشد و برای خرید مربی بروند آنها هم خمز را معرفی می‌کنند، مورایس را معرفی می‌کنند. الان هم اگر راست می‌گویند بروند و برای استقلال مربی خوب خارجی بیاورند. پول خوب بدهند و مربی خوب بخرند.

وی درباره جواد نکونام گفت: من نمی‌دانم داستان چیست. اگر نمی‌تواند کار کند تکلیف را مشخص کنند. این به نظرم هدر دادن زمان است. از نظر من در ایران به سبک توجهی ندارند. تیمی‌که پرطرفدار است باید خوب بازی کند و طرفداران لذت ببرند. اگر پارسال ساپینتو تا حدودی نزد هواداران استقلال محبوب شد به دلیل نوع فوتبالی بود که تیمش بازی می‌کرد. الان بحث حضور جواد نکونام است. آیا سبک او در استقلال جواب می‌دهد؛ منظورم همان سبکی است که فولاد در زمان او بازی می‌کرد. به نظر من نه. برای او احترام قائل هستم اما واقعیت را می‌گویم. اصلا به این چیزها توجه نمی‌شود. سبک برای آقایان هیچ معنایی ندارد.

از قربانی پرسیدیم که اگر برای حضور در کمیته فنی از او دعوت می‌شد قبول می‌کرد که در پاسخ گفت: از سال ۸۸ که از استقلال جدا شدم ارتباطم کاملا قطع شده است. عده ای می‌گویند من دنبال پست هستم. اگر بودم پست‌های بزرگتر می‌گرفتم. من دلم می‌سوزد. اعضای فعلی کمیته فنی آدم‌های بزرگی هستند ولی آیا تاثیر دارند؟ برای اینها هم خوب نیست که آنجا فرمالیته باشند.

قربانی در انتها درباره تیم ملی به «اطلاعات آنلاین» گفت: تیم ملی نیاز به زمان دارد. من اخیرا درباره آقای قلعه نویی حرفی زدم که بد برداشت شد و عده ای زنگ زدند و گفتنند چرا آن حرف‌ها را زدی؟ آنها منظور من را متوجه نشدند. من اتفاقا از ایشان تعریف کردم . مربی خوب یکی مثل رولند کخ (سرمربی اسبق استقلال) بود که علمش را داشت اما زرنگ نبود اما مربی موفق و زرنگ الکس فرگوسن بود که هم علمش را داشت و هم از افراد توانمندی در کنار خود استفاده می‌کرد. آقای قلعه نویی زرنگ است پس تا دیر نشده باید از افراد قویتری در کادر خود استفاده کند. من ایشان را دوست دارم و دلم می‌خواهد موفق شود. موفقیت ایشان فقط یعنی قهرمانی در جام ملت‌های آسیا.

منبع: اطلاعات‌آنلاین

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها