|
کدخبر: 261300

حمله تند مدیر سابق به گل محمدی

مدیرعامل سابق پرسپولیس گفت: قطعآ برانکو معمار بزرگ قهرمانی‌های پرسپولیس بود و باتوجه به تعهد و تخصصش، ستاره‌ساز بود. متاسفانه بعضی‌ها به اسم برانکو آلرژی داشتند.

فوتبال حمله تند مدیر سابق به گل محمدی

در پی ناکامی پرسپولیس در این فصل، مهدی رسول‌پناه مدیرعامل اسبق این باشگاه انتقادات تندی را علیه کادرفنی و برخی از مدیران این باشگاه مطرح کرد که در زیر می خوانید:

شیرینی پیروزی‌هایی که سال‌ها پرسپولیس بزرگ برای هواداران چشانده بود، به‌خاطر وجود مربیانی دلسوز و متخصص و باتجربه بود که ظرفیت‌ها را شناخته، نواقص را ترمیم و مولد بازیکنان ستاره‌ساز شدند و نهایت پیروز بودن و قهرمانی را برای پرسپولیسی‌ها به ارمغان آوردند.

ضمن قدردانی از زحمات اعضای تیم باید بگویم که برای همه مشخص شد که دیگر باقیمانده ظرف عسل برانکو و کالدرون ته کشیده است! میراثی که آنان در پرسپولیس به بنیان گذاشته بودند ته کشیده. دو سال و نیم آقایان که مدعی امپراطوری بودند، حتی ته‌مانده عسل او را خوردند و با عملکردی که به‌جا گذاشتند میراث قهرمانی برانکو را نابود کردند؛ هم عسل را خوردند و هم ظرفش را شکستند! آثارش این شد که بیش از ۴۰ میلیون هوادارِ امیدوار را ناامید و ناراحت کردند، بی‌آنکه آقایان پذیرشی در نوع و چگونگی عملکرد ورزشی خود داشته باشند. فقط بهانه تراشیدند! شما بگویید برانکو چه زمانی بهانه‌جویی کرد؟ چه زمانی برانکو به‌علت نگرفتن حقوقش قهر و یا تهدید به استعفا کرد؟ او با چه بازیکنانی به فینال آسیا رفت؟ برانکو چه زمانی به داور و دیگران بی‌احترامی کرد؟ چه زمانی برانکو بهانه باخت تیم را بی‌پولی باشگاه در جذب بازیکنان حرفه‌ای مرتبط می‌کرد؟

قطعا برانکو معمار بزرگ قهرمانی‌های پرسپولیس بود و باتوجه به تعهد و تخصصش، ستاره‌ساز بود. متاسفانه بعضی‌ها به اسم برانکو آلرژی داشتند. حدود ۲ سال سکوت اختیار کردم تا پرسپولیس لطمه نخورد. به‌عنوان یک هوادار واقعی، حامی باشگاه بودم و هستم اما حالا با گذر زمان و کناررفتن پرده‌ها، خیلی حرف‌ها و واقعیت‌ها از زبان هواداران گفته می‌شود. هواداران به‌خوبی همه‌چیز را درک، تجزیه و تحلیل کرده‌اند.

بارها از مربیان و مدیران درخواست مناظره کردم تا در خصوص چگونگی و چرایی امور جاری و آسیب‌شناسی جریاناتی همچون: وقوع اجرای سناریوی برکناری کالدرون و بعد ز آن، اتفاقات فسخ قرارداد با شهرخودرو و آمدن یحیی گل‌محمدی به پرسپولیس، آمدن استوکس و اوساگونا که هزینه حدود ۴۰ تا ۵۰ میلیارد تومانی برای پرسپولیس به‌جا گذاشت، انتقال بعضی از بازیکنان یک تیم و سناریویی انجام شد که باشگاه، پول برانکو را در مهلت مقرر پرداخت نکند تا با بسته‌شدن پنجره، برانکو را در برابر باشگاه و هواداران قرار دهد و تخریبش کنند تا کم‌کم با حذف بازیکنان محبوب برانکو اثری از تیم برانکو نباشد، همچنین از وضعیت مبلغ قرارداد سرمربی و بند عجیبی که در زمان مدیریت سمیعی و شکوری (معاونت اجرایی) آورده شده بود که بخش حقوقی وقت باشگاه کتبا این تخلف و خسارات ناشی از آن را به هیات‌مدیره گزارش کرده بود. البته بنده در دوران مسئولیتم زیربار این پیشنهادات نرفته بودم و هزینه‌اش را هم دادم.

منبع: خبر ورزشی

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها