|
کدخبر: 296973

ستاره پرسپولیسی در کنار کریم بنزما

احمد نوراللهی در رادار الاتحاد عربستان قرار دارد و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد فصل بعد پیراهن این تیم را بر تن خواهد کرد.

فوتبال ستاره پرسپولیسی در کنار کریم بنزما

احمد نوراللهی دو فصل درخشان را در شباب الاهلی امارات پشت سر گذاشت و توانست عنوان قهرمانی ادنوک لیگ را به دست بیاورد. نوراللهی یکی از هافبک‌های کلیدی و مهم الاهلی بود و با تأثیرگذاری در ریتم بازی این تیم از بازیکنان مورد اعتماد لئوناردو ژاردیم پرتغالی محسوب می‌شد. همزمان نوراللهی برای تیم ملی نیز به میدان رفت و در جام جهانی نیز سه بازی مقابل انگلیس، ولز و امریکا انجام داد تا شایستگی‌های خود را بیشتر به تصویر بکشد.

با پایان فصل، قرارداد نوراللهی با الاهلی هم به اتمام رسید تا گمانه‌زنی‌های بسیاری درباره آینده او منتشر شود. الاهلی برای تمدید قرارداد با نوراللهی دست به کار شده اما مشکل اینجا است که ژاردیم از باشگاه اماراتی جدا شده و احتمالاً هدایت تیمی در قطر را بر عهده خواهد گرفت. همین مسأله یک نکته منفی برای توافق نوراللهی با الاهلی امارات است. هافبک ایرانی علاقه بسیاری به همکاری با ژاردیم داشت اما حالا که او از الاهلی رفته، شاید احمد نور هم ساز جدایی را کوک کند.

عملکرد درخشان نوراللهی باعث شده تا چند تیم مطرح از حوزه خلیج‌فارس برای جذب او علاقه‌مند باشند. یکی دو تیم قطری که یکی از آنها باشگاه جدید ژاردیم است و یکی دو تیم از لیگ عربستان که پیشنهادهایی برای جذب نوراللهی داده‌اند. شایعه هم در این بین زیاد است. به عنوان نمونه صحبتی مطرح شده مبنی بر اینکه نوراللهی در رادار الاتحاد عربستان قرار دارد و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد فصل بعد پیراهن این تیم را بر تن خواهد کرد.

الاتحاد همان تیم مشهوری است که به تازگی کریم بنزما را جذب کرده و مهاجم فرانسوی را به تور انداخته. با توجه به آغاز دوباره روابط میان ایران و عربستان، بعید نیست چند بازیکن ایرانی را در لیگ این کشور ببینیم. اگر شایعه‌ها حقیقت داشته باشند، یکی از آنها احمد نوراللهی خواهد بود. هافبک کم‌حاشیه‌ای که فقط به فوتبال فکر می‌کند و نه چیزی جز آن.

منبع: ایران ورزشی

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها