|
کدخبر: 296156

پیشنهاد نجومی عربستان به الماس رئال

دولت عربستان سعودی به کریم بنزما پیشنهاد داده است تا با دریافت ۴۰۰ میلیون یورو، راهی یکی از تیم‌های این کشور شود.

فوتبال پیشنهاد نجومی عربستان به الماس رئال

حضور کریم بنزما در خاورمیانه روز به روز جدی‌تر می شود. رسانه فوت مرکاتو فرانسه نوشته که این بازیکن بیش از هر زمان دیگری موردعلاقه عربستان قرار گرفته و یک پیشنهاد بزرگ روی میز بازیکن رئال مادرید است که رد کردن آن بسیار دشوار است.

این روزنامه در گزارش خود آورده است:

کریم بنزما در رئال مادرید همه چیز را تجربه کرده است. کسی که از سال ۲۰۰۹ در این باشگاه حضور دارد و پس از ترک لیون، به یک ستاره تبدیل شد. او سال گذشته بهترین فصل دوران حرفه‌ای خود را پشت سر گذاشت که به او اجازه داد تا توپ طلای ۲۰۲۲ را برنده شود.

قرارداد او در ژوئن ۲۰۲۳ به پایان می‌رسد و مادریدی ها امیدوار به تمدید یک‌ساله و حضور او در سانتیاگو برنابئو هستند. او در قراردادش بندی دارد که در صورت دریافت توپ طلا و تمایل این بازیکن، می‌تواند یک فصل دیگر در تیم بماند، اما ممکن است که او آن را فعال نکند چرا که عربستانی‌ها به دنبال جذب او هستند.

این کشور آسیایی در ماه‌های اخیر به ستاره‌های دیگری مانند لیونل مسی، ادن هازارد یا سادیو مانه نزدیک شده است‌‌. روزنامه آ.اس فاش کرد که او پیشنهادی به ارزش ۴۰۰ میلیون یورو با مدت زمان ۲ ساله از الاتحاد دریافت کرده است، یعنی ۲۰۰ میلیون یورو در سال.

البته این پیشنهاد به همین‌جا محدود نمی‌شود چرا که او نقش سفیر عربستان را برای کسب میزبانی جام جهانی ۲۰۲۳ برعهده خواهد گرفت. ضمن اینکه او از پرداخت مالیات معاف خواهد بود. یک پیشنهاد طلایی و رد کردن آن بسیار دشوار است.

این گزارشی است که توسط فوت مرکاتو، آ.اس و الموندو تأیید شده، اما حالا خبر جدیدی در این خصوص منتشر شده است. دولت عربستان سعودی به کریم بنزما پیشنهاد داده تا در ازای دریافت ۴۰۰ میلیون یورو، خودش تیم موردعلاقه‌اش را انتخاب کند و او هیچ اجباری برای پیوستن به الاتحاد ندارد.

باید دید روند مذاکرات دولت عربستان با ستاره‌های مطرح دنیای فوتبال به کجا ختم خواهد شد. پس از حضور کریستیانو رونالدو در النصر، حالا جذب لیونل مسی و کریم بنزما، دیگر اهداف بزرگ این کشور برای راه‌اندازی بزرگترین لیگ آسیاست تا ضمن جلب توجه سایر کشورهای دنیا، راه را برای دریافت میزبانی جام جهانی ۲۰۳۰ هموار کنند.

منبع: ورزش سه

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها