|
کدخبر: 296140

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل استقلال

پای یک جام دیگر در میان است و یحیی گل‌محمدی با وعده پایان یک فصل شیرین، با شاگردانش به دنبال فتح آن است.

فوتبال ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل استقلال

فصل پرماجرای پرسپولیس و یحیی گل‌محمدی یک بازی دیگر به پایانش باقی مانده است؛ سرخ‌ها با تمام سختی‌ها در نهایت هفته پایانی با فتح لیگ برتر و جشن قهرمانی کار را به اتمام رساندند و اکنون سودای جامی دیگر را در سر دارند.

دستور سرمربی در آخرین تمرین کاملا مشخص بود: “با تمرکز و با انگیزه برای یک جام دیگر” گل‌محمدی با اشاره به این موضوع که آخرین جام شاید معادلات شیرین کامی هواداران را بین دو رقیب تغییر دهد، از شاگردانش خواسته با بالاترین توان پا به این مسابقه بگذارند.

او همانند بازی‌های سال ۱۴۰۲ با همان ترکیب برنده تیمش را وارد دربی خواهد کرد؛ تیمی که دیدارهایش را یکی پس از دیگری فتح کرد و ضمن دستیابی به قهرمانی لیگ برتر، پا به فینال جام حذفی نیز گذاشته است.

علیرضا بیرانوند

مرتضی پورعلی‌گنجی

گئورگی گولسیانی

دانیال اسماعیلی‌فر

علی نعمتی

میلاد سرلک

سعید صادقی

مهدی ترابی

سروش رفیعی

وحید امیری

عیسی آل‌کثیر

بیرانوند-دربی

روز سخت بیرو در آزادی

شماره یک ملی‌پوش سخت‌ترین کار را در دربی اینبار پیش‌رو دارد و البته برای او که برخورد با فشارها را بلد است شاید چالش بزرگی نباشد. او که کار در جام‌حذفی را با یک اتفاق بزرگ و حضور در ثانیه پایانی برای فرار از غافلگیری برابر تیم لیگ یکی استارت زد و با مهار پنالتی‌های حریف تیمش را به مرحله بعدی رساند، در ادامه مقابل سپاهان و گل‌گهر و هوادار نیز تیمش را پیش برد و اکنون باید دید در فینال چه شرایطی را دنبال خواهد کرد.

سد دفاعی سرخ مقابل تکنیکی‌های آبی

پرسپولیس بازی برگشت لیگ را با یک دفاع هدفمند و مهار محبی و قایدی با یک کلین شیت طلایی به پایان رساند تا تبحر دفاعی این تیم بیشتر مورد تحسین قرار گیرد. در این بازی نیز زوج گئورگی گولسیانی و مرتضی پورعلی گنجی در قلب دفاعی و دانیال اسماعیلی فر و علی نعمتی در سمت راست و چپ برابر حمله وران آبی‌پوش قرار خواهد گرفت.

معجون خاص یحیی‌ در خط میانی

برای پست شش این تیم بار دیگر به میلاد سرلک اعتماد خواهد داشت و مثلث تهاجمی‌تر تیم نیز با حضور مهدی ترابی، سعید صادقی و البته سروش رفیعی حاضر خواهند شد. نفراتی جنگنده و در عین حال با خصوصیات تهاجمی، گلزن، تکنیکی و گلساز. مطمئنا بازی برای آبی‌ها در این نقطه سخت خواهد بود.

گلزنان محبوب در خط حمله

برای خط حمله نیز دو بازیکنی مقابل خط دفاعی استقلال و سیدحسین حسینی قرار می‌گیرند که سابقه گلزنی برابر حریف را در کارنامه دارند؛ عیسی آل‌کثیر به عنوان آخرین گلزن پرسپولیس در دربی و همچنین وحید امیری امیدوارند اینبار هم روزانه‌های دفاعی حریف را شناخته و مسیر گلزنی را پیدا کنند.

در اردوگاه پرسپولیس لئاندرو پریرا تنها مصدوم سرخ‌ها محسوب می‌شود تا این تیم روی نیمکت خود احمد گوهری، فرشاد فرجی، وحدت حنانوف، کمال کامیابی‌نیا، سینا اسدبیگی، امید عالیشاه، شیخ دیاباته، محمد عمری و مهدی عبدی را در اختیار داشته باشد و باید دید تفکرات یحیی گل‌محمدی در جریان بازی به کدامیک از آنها فرصت بازی خواهد داد.

منبع: ورزش سه

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها