|
کدخبر: 295412

مذاکرات ژنرال با یک مربی ایتالیایی

مربی جدید تیم ملی ایتالیایی خواهد بود، دستیاری که سابقه حضور در جام جهانی همراه با تیم ملی سوییس را دارد.

فوتبال مذاکرات ژنرال با یک مربی ایتالیایی

یکی از اخبار مهمی که امیر قلعه‌نویی در حاشیه برگزاری کلاس سطح B آسیا اعلام کرد، نهایی شدن مراحل استخدام دستیار خارجی و ارسال پیش قرارداد بود تا برای اردوی پیش روی ایران و البته، تورنمنت کافا، کادر فنی تیم ملی تکمیل شود.

پیش از این زمزمه‌هایی مبنی بر حضور دستیار پرتغالی پائولو بنتو در تیم ملی کره جنوبی، در ایران شنیده می‌شد که مذاکرات طرفین در همان ابتدا متوقف شد.

در ادامه اما یک مربی اسپانیایی با سابقه دستیاری رافا بنیتس در لیگ برتر انگلیس به امیر قلعه‌نویی و فدراسیون فوتبال ایران معرفی شد که کار مذاکره با آن آغاز و جلو رفت اما در نهایت توافقات نهایی انجام نشد.

اما حالا شنیده می‌شود که مذاکرات نهایی با یک مربی ایتالیایی که سابقه حضور در جام جهانی همراه با تیم ملی سوییس را دارد، به عنوان گزینه نهایی قلعه‌نویی و فدراسیون فوتبال انتخاب و مذاکرات نهایی با آن انجام شده است و همه در انتظار امضای قرارداد و حضور او در اردوی پیش روی تیم ملی خواهند بود.

حتی امیر قلعه‌نویی که به هفته گذشته در دوحه حضور داشت، جلسات خوبی را با مدیر برنامه‌های این مربی برگزار کرده و آن جا مذاکرات نهایی انجام شده است.

آندرآ استراماچونی و گابریله پین، آخرین مربیان ایتالیایی هستند که در فوتبال ایران حضور داشته و در باشگاه استقلال عملکرد خوبی از خود به جا گذاشته‌اند و باید دید دستیار جدید سرمربی تیم ملی که به عنوان تئوریسین شناخته می‌شود، چه دستاوردی برای فوتبال ملی در کنار امیر قلعه‌نویی در جام ملت‌های آسیا خواهد داشت.

منبع: ورزش۳

ارسال نظر

 

سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها