|
کدخبر: 294466

چشمک گربه سیاه استقلال به پرسپولیس

عیسی آل کثیر یکی از بهترین‌های پرسپولیس در بازی‌های گذشته بوده است.

فوتبال چشمک گربه سیاه استقلال به پرسپولیس

عیسی آل کثیر بعد از پشت سر گذاشتن دوران سخت مصدومیت، بالاخره قراردادش را با پرسپولیس تمدید کرد و از نیم فصل دوم هم برای پرسپولیس به میدان رفت. اوج کار عیسی در دربی بود که بلافاصله بعد از ورود به زمین موفق شد تک گل ۳ امتیازی تیمش را وارد دروازه استقلال کند و دومین گلش را در دربی‌ها به ثمر برساند. گلی که باعث شد تا عیسی دوباره به ترکیب اصلی پرسپولیس برسد و به ستاره محبوب قرمزها تبدیل شود.

آل کثیر بعد از دربی در بازی جام حذفی مقابل گل گهر هم گلزنی کرد و در بازی برگشت مقابل این تیم در لیگ هم یکی از بهترین‌های تیمش بود. هرچند عیسی در این بازی که با برتری ۴ گله پرسپولیس به پایان رسید موفق به گلزنی نشد، ولی روی ۳ گل تیمش تاثیر مستقیم داشت. عیسی خطای منجر به گل دوم پرسپولیس را گرفت و گل سوم را هم برای سعید صادقی ساخت. همچنین پاس پشت پای دیدنی او به صادقی، زمینه ساز گل چهارم تیمش شد.

آل کثیر که روزهای خوبی را در پرسپولیس سپری می‌کند، در پایان فصل بازیکن آزاد خواهد شد و قراردادش با پرسپولیس به پایان خواهد رسید. با این حال پرسپولیسی‌ها اصلا نمی‌خواهند چنین بازیکنی را از دست بدهند و آنطور که شنیدیم قرار است قرارداد عیسی به زودی تمدید شود. خود این بازیکن هم دوست دارد به کارش در پرسپولیس ادامه دهد و علاقه مند به تمدید قرارداد با تیمش است.

منبع: خبر ورزشی
  • الناز ارسالی در

    ال کسیر هم خانواده ی گاو انی هست واقعا هم قیافش شبیه گاو

    فدا ی سر استقلال و سید حسین حسینی که از گاو انی گل خورد

    • ناشناس ارسالی در

      کیسه سوزه عیسی

  • مجتبی ارسالی در

    اگه میخوادبره بزاریدبره
    خوشبختانه فصل بعدهم افشاریان هست
    نیازی به ای ن ستاره نداریم

  • م طاهری ارسالی در

    لوکادیا باین کارش لیاقت ندارد درتیم بزرگی مثل پرسپولیس بازی کند

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها