|
کدخبر: 294045

اولین بمب استقلال در آستانه انفجار

باشگاه استقلال اعلام کرد که ریکاردو ساپینتو تنها گزینه این باشگاه برای فصل آینده است و به زودی قرارداد این مربی را تمدید خواهد کرد.

فوتبال اولین بمب استقلال در آستانه انفجار

تمدید قرارداد ریکاردو ساپینتو گمانه زنی نیست، این خبر از سوی حجت کریمی سرپرست باشگاه استقلال در رسانه رسمی این باشگاه اعلام شد.

با این اعلام تکلیف دو مربی دیگر هم مشخص شد. جواد نکونام یکی از گزینه‌های محتمل برای حضور در کادر فنی تیم استقلال بود. او البته مورد توجه باشگاه گل گهر هم قرار گرفته است و حال که باشگاه استقلال اعلام کرده قرارداد ریکاردو ساپینتو را تمدید می‌کند او راهی سیرجان می‌شود تا فصل آینده هدایت گر گل گهر باشد.

حضور دوباره فرهاد مجیدی در استقلال هم نقل محافل فوتبالی شده بود. این در حالی است که باشگاه اتحاد کلباء قرارداد این مربی را به مدت یک سال دیگر تمدید کرد اما می‌گویند این قرارداد به گونه‌ای بسته شده است که به فرهاد مجیدی اجازه بازگشت به تیم استقلال را می‌دهد. حالا با این اعلام فرهاد مجیدی هم به حضورش در تیم اتحاد کلباء ادامه خواهد داد.

منبع: خبر ورزشی
  • تربتی ارسالی در

    کاملا موافق با تمدید سرمربی

  • مهدی ارسالی در

    قبل فصل هم اونهمه هزینه کردن هردست وپاچل وفتی راآوردن گفتن بمب فصل قهرمان فصل ام سال خودشون راکثیف کردن بازلیگ داره تموم میشه بازبمب هادرراهند

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها