|
کدخبر: 292879

بمب اول استقلال در آستانه انفجار

در روزهای اخیر و پس از انتشار خبر سفر مدیر عامل استقلال به امارات شایعه بازگشت فرهاد مجیدی به این تیم باعث نگرانی هواداران شد که این صددرصد اشتباه است.

فوتبال بمب اول استقلال در آستانه انفجار

یکی از پرونده‌های باز مالی باشگاه استقلال بدهی به مجموعه شباب الاهلی امارات برای انتقال قرضی مهدی قایدی به ایران بود. یک میلیون و دویست درهمی که چند روز قبل با تأیید کاتنال رسمی باشگاه به حساب باشگاه اماراتی واریز شد اما این پایان پرونده شباب نبوده است.

ظاهراً در قرارداد قید شده بوده اگر تأخیری در پرداخت بدهی استقلال ایجاد شود باشگاه شباب الاهلی روزانه مبلغی به عنوان جریمه دریافت کند. مبلغی که ظاهرا چیزی در حدود نیمی از اصل بدهی قبلی استقلال به باشگاه شباب الاهلی است.

حالا حجت کریمی در نظر دارد به واسطه ارتباط خوبی که با مدیران تیم اماراتی دارد عازم دبی شده و با آنها در این باره صحبت کند تا جریمه دیرکرد پرداخت پول را نگیرند. کاری که در دی ماه و طی سفر همراه با فتح الله زاده انجام داد و زمان بیشتری برای استقلال گرفت تا بدهی‌اش را در فروردین ماه بپردازد. لازم به ذکر است کمتر باشگاهی حاضر می‌شود مفاد قراردادی که خودش تنظیم کرده را زیر پا بگذارد ولی رابط سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال این قول را داده که کل این جریمه را ببخشند.

اما نکته مهمتر و شاید بمب اصلی خبری در سفر کریمی به دبی به تمدید قرارداد مهدی قایدی با استقلال مربوط می‌شود تا خواسته و آرزوی هواداران استقلال از این طریق برآورده شود. قرارداد قرضی این ستاره بوشهری با استقلال نهم تیرماه به پایان می‌رسد ولی حجت کریمی می‌خواهد در همین سفر مقدمات تمدید قرارداد قایدی را هم فراهم کند. ظاهراً قایدی هم به این موضوع راضی است و دوست دارد در جمع شاگردان ساپینتو در فصل آینده باقی بماند.

منبع: خبر ورزشی
  • ع ق ارسالی در

    ای بازی می کنن تو پولای مجلس یه طرفی اقایان نماینده چرا فقط استقلال باید دو ملیون دلار بگیره ؟ این جایزه فساد؟

  • ناشناس ارسالی در

    قائدی باید بماند

  • ریحانه ارسالی در

    یک تفریح هم روش بیچاره هوادار اونها پول جابجا می کنند و ما هوادار استرس و عصبانی ت و تهمت و دشنام با هوادار رقیب

  • مجید ارسالی در

    الان هوچی گرهای کیسه کش صداشون در نمیاد اینقدر ریختن تو حلقومتون دزدی هم که میکنن بازم پول میدن بهشون پرسپولیس اینهمه طلب داره از فیفا وووو کسی پیگیر طلب هاش نیست بعد کیسه پول میدن بهشون میدزدنش بازم پول میدن بازار شامه خر تو خریه برا خودشون

  • مهدی افا ارسالی در

    این که اقای قایدی وبازیکنهایی که به مدی ریت ومربی تیم باافتادن اسمشون تومقاله ها ی روزنامه های ورزشی برده میشه فقطبرای با لابردن قیمت درلیگ وتیمهای سال اینده است واینکه اعصاب هواداران راخوردکنند

  • امیر ارسالی در

    سهیل مهدی توپ جم کن پرسپولیس در داربی و سه بازی باقیمانده

  • ناشناس ارسالی در

    خدایش قائدی بمبه؟درحد سیگارت همان ترقه ه ای دست پسربچه ها هم نیست جمع کنید این بز رگنمایی های بی خودو فکر کردم مسی رو خرید اری کردن🤣🤣

  • M ارسالی در

    لنگی داره میسوزه
    حالا خوبه عالم آد م تو فدراسیون هوای لنگ رو دارن
    از داوری تا توپ جمع کن....
    فسادپولیس

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها