|
کدخبر: 292227

علت سفید شدن موهای مورینیو مشخص شد

سرمربی تیم رم به تمجید از شاگردانش پرداخت و عنوان کرد تمام جزئیات این دیدار را از قبل به شاگردانش گفته بود.

فوتبال علت سفید شدن موهای مورینیو مشخص شد

در دور برگشت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ اروپا دو تیم آاس رم و فاینورد به مصاف هم رفتند که این بازی با پیروزی ۴ بر ۱ رم همراه بود. این بازی در حالی با پیروزی رم به پایان رسید که این تیم در بازی رفت از حریفش با نتیجه ۱ بر صفر  شکست خورده بود. در این دیدار، لئوناردو اسپینازولا در دقیقه ۶۰ برای رم اولین گل را به ثمر رساند. در دقیقه ۸۰، پایکسآئو برای فاینورد گل زنی کردتا رم خود را در خطر حذف ببیند.

پائولو دیبالا، ناجی رم در این رقابت در دقیقه ۸۹ گل دوم را به ثمر رساند تا تکلیف تیم صعود کننده به وقت‌های اضافه کشیده شود. در ادامه استفان الشراوی در دقیقه ۱۰۱ و لورنزو پلگرینی در دقیقه ۱۰۹ برای رم گل زنی کردند تا این تیم پیروز میدان شود و به جمع چهار تیم برتر این مسابقات برسد.

ژوزه مورینیو بعد از این دیدار گفت: به نظر من تیمم در یک مسابقه دشوار بازی بسیار خوبی انجام داد. مصدومیت فاینالدوم در نیمه اول شرایط را سخت کرد چون مجبور شدیم از یک تعویض اجباری استفاده کنیم. با تمرکز، شجاعت و هوش برابر تیم بسیار خوب فاینورد نتیجه گرفتیم. حالا می دانید چرا موهای من اینقدر سفید است! مربی دیگر کچل است، من موهای سفید دارم. به این دلیل که من ۱۵۰ مسابقه اروپایی داشته ام و همه چیز را دیده ام. من دیروز به بازیکنان گفتم این بازی با دیدار با سالزبورگ تفاوت دارد. من مربی هستم اما بازیکنان هستند که در زمین کار می کنند و خود را فدا می کنند. آنها مستحق تعریف هستند. حالا باید تا جایی که می توانیم استراحت کنیم، برای سری آ آماده شویم و فعلا لیگ اروپا را فراموش کنیم.

او در بخش دیگری از صحبت های خود درباره پائولو دیبالا گفت: دیبالا پسر خوبی است. او کیفیت بازی برای بزرگترین باشگاه های جهان را دارد اما در اینجا شاد است. من به او آزادی مطلق دادم تا امشب به زمین بیاید و اگر حوصله اش را نداشت حتی دو دقیقه بعد هم می توانست از زمین خارج شود اما او ۳۰ دقیقه وقت اضافه و ۲۵ دقیقه در وقت های معمول بازی کرد و در نهایت گل مهمی زد.

این دوازدهمین نیمه نهایی اروپایی در دوران حرفه ای مورینیو است که دومین بار متوالی در رم است. او در فصل گذشته همراه رم در لیگ کنفرانس اروپا قهرمان شد و اکنون در نیمه نهایی لیگ اروپاست.

پنج تیم ایتالیایی در نیمه نهایی رقابت‌های این فصل فوتبال در اروپا حضور دارند. میلان و اینتر در لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم می روند، در لیگ اروپا رم به مصاف بایر لورکوزن می‌رود و یوونتوس با سویا بازی می کند، فیورنتینا هم در لیگ کنفرانس به مصاف اف سی بازل خواهد رفت.

 

منبع: ايسنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها