|
کدخبر: 291905

آقای ساپینتو خیلی مردی!

به محض به صدا درآمدن سوت پایان دیدار هفته بیست و ششم استقلال مقابل هوادار ریکاردو ساپینتو همراه با مترجمش به سمت ساکت الهامی رفت.

انتشار تصویر صحبت کردن ریکاردو ساپینتو و ساکت الهامی پس از پایان بازی شایعات زیادی را به همراه داشت که تقریبا همه آن‌ها اشتباه بود.

کاندیدای سرمربیگری تیم ملی فوتبال کشورمان، سرمربی آذری تیم هوادار که تیمش با ۶ گل مغلوب به شاگردان ساپینتو شده بود، تقریبا پس از گل چهارم به بعد دیگر تحرکی کنار زمین نداشت و تنها نظاره‌گر باز شدن پیاپی دروازه تیمش بود اما سرمربی پرتغالی استقلال به محض پایان این دیدار به سمت او رفت و در ارتباط با شرایط این مسابقه خاص با او حرف زد.

از نزدیکان به کادر فنی تیم استقلال مطلع شدیم پس از رسیدن ساپینتو به ساکت الهامی، او ابتدا نسبت به شکست تیمش به او دلداری داده و الهامی را یکی از مربیان خوب در فوتبال کشورمان دانسته است. پس از این تعارفات ابتدایی ساپینتو در صحبت‌هایش به الهامی گفت: دوست خوب من! اصلا ناامید نشو و تصور نکن که تیم ضعیفی داری. اتفاقا بازیکنان تیم هوادار خوب و با استعداد هستند.

ساپینتو-الهامی

ساپینتو در حالی که دستش را روی شانه الهامی گذاشته بود به او گفت: فوتبال همین است! اتفاقات فوتبال گاهی اوقات به تلخ‌ترین شکل ممکن برای سرمربی‌اش رقم می‌خورد. امشب هم این اتفاق برای تو و تیم خوبت به همین شکل و البته تلخ رقم خورد.

ساپینتو که مربی دنیادیده‌ای است در پایان حرف‌هایش به الهامی تأکید کرد: مطمئنم که با تلاش تو و شاگردانت، شرایط تیم هوادار در هفته‌های آینده از این بهتر خواهد شد. برایت آرزوی موفقیت می‌کنم.

سرمربی تیم هوادار نیز در واکنش به این صحبت‌های دوستانه سرمربی استقلال از او تشکر کرده و در پاسخ به ساپینتو این اخلاق جوانمردانه‌اش را ستود و به او گفت: خیلی مردی.

منبع: خبر ورزشی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها