|
کدخبر: 290918

این استقلالی از خجالت مدیران باشگاه درآمد!

استقلال در ۱۰ هفته اخیر توانسته ۹ برد را به دست آورد، این موضوع نشان دهنده این است که بازیکنان دستورات کادر فنی را در زمین خوب پیاده می‌کنند و بازی خوب و روانی را انجام می‌دهند.

فوتبال این استقلالی از خجالت مدیران باشگاه درآمد!

سعید مراغه‌ چیان درباره بازی آبی ها در هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر گفت:

فاصله مدافعان با هافبک‌ها کم شده است و بازیکنان با دوندگی زیاد خیلی سریع توپ را از حریف پس می‌گیرند. باید در دیدار با آلومینیوم هم همین روند ۱۰ هفته اخیر حفظ شود تا بتوانیم با دست پر از اراک برگردیم و با کسب ۳ امتیاز فاصله خودمان را با تیم صدرنشین حفظ کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که استقلال چقدر برای قهرمانی شانس دارد، عنوان کرد:

تیم‌های استقلال، سپاهان و پرسپولیس شانس زیادی برای قهرمانی در این فصل دارند و هرکدام از این تیم‌ها لغزش داشته باشند از کورس قهرمانی عقب خواهند ماند. فاصله امتیازی بین این سه تیم آنچنان زیاد نیست. استقلال ۸ امتیاز از تیم صدر جدول عقب بود و هیچ کس فکر نمی‌کرد در ادامه فصل شانسی برای قهرمانی داشته باشد، اما هم اکنون در مثلث قهرمانی قرار دارد.

مراغه-چیان

کارشناس فوتبال با اشاره به اینکه بازیکنان استقلال آمادگی بسیار بالایی برای ۶ هفته باقی مانده لیگ برتر دارند، تصریح کرد:

با همتی که بازیکنان داشتند، استقلال ۱۰ هفته بسیار خوب را در مسابقات پشت سر گذاشت. برخی بازیکنانی در ابتدای فصل درخشش زیادی نداشتند، اما نفراتی نظیر مهدی قایدی، محمد محبی، ارسلان مطهری و روزبه چشمی بازی‌های خوبی از خود ارائه کردند. رسیدن به آمادگی و فرم ایده‌آل این بازیکنان به استقلال کمک کرد که در انتهای نیم فصل اول و نیم فصل دوم روند رو به رشدی داشته باشد.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در مورد دیدار دربی هفته بیست و هفتم لیگ برتر در روز سوم اردیبهشت ماه گفت:

هر کدام از دو تیم استقلال و پرسپولیس که ۳ امتیاز را بگیرد شانس زیادی را برای قهرمانی دارد. امیدوارم استقلال با ادامه همین روند خوبش بتواند از این بازی حساس هم برنده بیرون بیاید و گام بلندی برای قهرمانی مجدد در لیگ برتر بردارد.

وی با اشاره به اینکه تمام بازی‌ها در لیگ برتر برای همه تیم‌ها سخت است، یادآور شد:

حتی دیدار یک تیم صدرنشین با تیم انتهای جدول هم سختی خودش را دارد. از سوی دیگر برای اینکه تیم‌های انتهای جدول به لیگ یک سقوط نکنند با تمام توان و وجودشان بازی می‌کنند.

کارشناس فوتبال در مورد حذف تیم فوتبال استقلال از لیگ قهرمانان آسیا تاکید کرد:

حذف از آسیا مشکلات مدیریتی بود و تأسف‌بار است که هواداران استقلال باید برای عدم حضور تیم محبوب‌شان این همه ناراحت باشند. بازیکنان سال گذشته و امسال برای قهرمانی تیم فوتبال استقلال زحمت کشیدند، اما مزد این همه تلاش را یک سری مدیر به باد دادند. چند سال است که از سرمربیگری استراماچونی در تیم فوتبال استقلال گذشته است، چرا در این مدت مدیران باشگاه نتوانستند این بدهی را بدهند؟ سعادتمند مدیرعامل وقت باشگاه استقلال سعی داشت با مقدار کمی پول، استراماچونی را به تیم برگرداند، اما وزیر ورزش نگذاشت این امر صورت گیرد.

مراغه‌چیان در پایان خاطرنشان کرد:

مگر قرار نبود با فروش مهدی قایدی مطالبات را پراخت کنند؟ زمان مدیر عاملی مددی در استقلال باید مطالبات استراماچونی پرداخت می‌شد و مشکل اصلی از آنجا بود. سپس مصطفی آجرلو مدیرعامل شد و بدهی روی بدهی آمد. جالب است که این مدیران کلی بدهی را برای باشگاه استقلال به بار آورده‌اند، اما هیچ کدام‌شان بازخواست نمی‌شوند و به نهاد یا سازمانی پاسخگو نیستند.

منبع: میزان

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها