|
کدخبر: 289340

مجری محبوب در آستانه بازگشت به تلویزیون

تیم دیوی، مدیر کل بی‌بی‌سی، تایید کرد که خواهان بازگشت هرچه سریع‌تر گری لینه‌کر است.

فوتبال مجری محبوب در آستانه بازگشت به تلویزیون

بحران جدی و اعتراضی گسترده علیه تصمیم بی‌بی‌سی در زمینه برکناری لینه‌کر در چند روز اخیر به راه افتاد.

کار ختی به جایی کشید که یان رایت و آلن شیرر اعلام کردند که در اعتراض به تصمیم این شبکه برای برکناری موقت این مجری توانمند حاضر نیستند به عنوان مجری برای کارشناسی دیدارهای روز گذشته لیگ برتر در استودیوی این شبکه حاضر شوند.

این ستاره سابق تیم ملی انگلیس در توییتی نسبت به سیاست‌های دولت انگلیس در زمینه مهاجرت و برخورد با مهاجران اعتراض کرده بود و همین باعث شد که بی‌بی‌سی او را به صورت موقت از برنامه معروفش کنار بگذارد.

لینه-کر

حالا به نظر می‌رسد که موج اعتراض به راه افتاده علیه این تصمیم‌ بی‌بی‌سی باعث شده که آنها مجبور به عقب‌نشینی شوند و به دنبال بازگرداندن لینه‌کر به این شبکه باشند.

دیوی در گفتگویی در این باره اظهار داشت:« موفقیت برای من به معنای برگرداندن گری روی آنتن زنده است تا بتوانیم در کنار هم پوششی در کلاس جهانی برای مخاطبان فراهم کنیم و این که امروز نتوانستیم این کار را انجام دهیم باعث ناراحتی و شرمندگی من است.»

بی‌بی‌سی روز گذشته بدون حضور مجری و کارشناس، صرفا به پخش بازی‌ها اکتفا کرد و ادامه این روند ممکن است آسیبی جدی به وجهه این شبکه باشد. به همین دلیل آنها به صورت جدی در پی بازگرداندن لینه‌کر هستند.

منبع: ورزش سه

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها