|
کدخبر: 289020

گزینه جدی سرمربیگری تیم ملی

فلیکس سانچز، سرمربی سابق تیم ملی قطر، یکی از نامزدهای جدی هدایت تیم ملی فوتبال ایران به شمار می‌آید.

فوتبال گزینه جدی سرمربیگری تیم ملی

در حالی که سفر مهدی تاج به شرق آسیا و حضورش در مقر کنفدراسیون فوتبال آسیا برای گشایش‌های مالی به طول انجامیده است، امروز صحبت‌هایی از سوی رسانه‌های قطری مطرح شده مبنی بر اینکه این مربی اسپانیایی شانس اول هدایت تیم ملی فوتبال ایران خواهد بود.

شنیده ها و بررسی ها به این شکل بوده که سانچز با توجه به قهرمانی در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا در دوره پیش و همچنین سابقه کار در آسیا، گزینه مطلوب فدراسیون برای هدایت تیم ملی به شمار می‌آید اما مسئله اصلی در استخدام او، موضوع مالی است؛ چیزی که فدراسیون فوتبال با آن دست به گریبان است و هنوز نتوانسته راه چاره‌ای برای تامین منابع مدنظر استخدام این مرد اسپانیایی پیدا کند.

در فدراسیون هیچکس از اینکه مذاکرات با سانچز تا چه حد پیش رفته، کوچک‌ترین صحبتی انجام نمی‌دهد و به هیچ وجه نمی‌توان در این زمینه خبر موثقی کسب کرد و خبر رسانه‌های قطری نیز چندان قابل اتکا نیست نیست. با این حال طبیعی است که این مربی مدنظر فدراسیون باشد؛ فدراسیونی که اعضای هیئت رییسه‌اش، روی گزینه امیر قلعه‌نویی به عنوان سرمربی بعدی تیم ملی فوتبال ایران (گزینه داخلی) اتفاق نظر دارند اما ظاهرا نظر یکی دو عضو موثر روی ادامه کار با مربی خارجی به جهت جلوگیری از ایجاد حواشی و همچنین ایجاد فضای امیدواری برای هواداران تیم ملی است.

در نهایت با بازگشت تاج از کوالالامپور، تصمیم مهم در این زمینه اتخاذ خواهد شد؛ پس از مذاکره نهایی با گزینه‌های مدنظر و جمع‌بندی‌ها برای اینکه در نهایت فرد مدنظر با در نظر گرفتن شرایط ایران برای مسابقه مقابل روسیه روی نیمکت تیم ملی بنشیند.

منبع: ورزش سه
  • عباس ارسالی در

    آفای تاج آزموده را آزمودن خطاست مگه فوتب ال ما پسرفت کرده که باید دنبال قلعه نویی بیسواد بریم الان مربی درجهان یا مهندس ه ستند یادکتر الان در شهرداری‌های زیر لیسا نس استخدام نمی‌کنند چه جوری فکر امثال قل عه نویی به فکرتان خطور کرد آقای محترم بر و دنبال مربی که بتواند مارو از گروه مقدم اتی جام جهانی که‌در قطر برگزارشد ببرد به دور دوم

ارسال نظر