|
کدخبر: 288969

روزگار سیاه بمب پرسپولیس

سعید صادقی هنوز با مصدومیت دست و پنجه نرم می کند و احتمالا دیدار حساس تیمش مقابل سپاهان را نیز از دست خواهد داد.

فوتبال روزگار سیاه بمب پرسپولیس

به نظر می رسد بمب های نقل و انتقالاتی لیگ بیست و یکم و فصل جاری، سرنوشتی مشابه پیدا کرده و نتوانستند انتظارات را برآورده کنند. سعید صادقی در حال حاضر با قراردادی به ارزش ۱۵ میلیارد تومان گزان ترین بازیکن فصل پرسپولیس محسوب می شود.

صادقی مهره‌ای بود که در سایه عملکرد بی‌نظیر فصل گذشته خود تبدیل به مهره مهم نقل و انتقالاتی این فصل شد. اهمیتی که باعث شد هر دو تیم استقلال و پرسپولیس برای جذب او تلاش کنند. اما به هرروی با قراردادی یک ساله سعید صادقی با پرسپولیس قرارداد بست و خیلی‌ها منتظر ماندند که ببینند عملکرد صادقی در پیراهن سرخ چگونه خواهد بود؟ او آخرین خرید پر سروصدای پرسپولیس پس از جذب علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلی‌گنجی، دانیال اسماعیلی‌فر، سروش رفیعی، محمد مهدی احمدی بود تا موفق‌ترین تیم در نقل و انتقالات پیش فصل باشد.

صادقی که فصل گذشته ۱۴ پاس گل داده و ۷ گل نیز برای گل گهر سیرجان زده بود، در پرسپولیس تنها ۲ گل زده و فقط یک پاس گل داده است! این آمار به هیچ عنوان در حد و اندازه های بمب نقل و انتقالات پرسپولیس نبوده است. عملکرد سعید صادقی همه را به یاد رضا اسدی می اندازد. هافبک گلزن تراکتور تبریز که در ابتدای لیگ بیست و یکم با پبشنهاداتی از سوی دو باشگاه پرسپولیس و استقلال مواجه شده بود، در نهایت شماره ۸ سرخپوشان را بر تن کرد.

این در حالی است که در ابتدای فصل گذشته تماشاگران پرسپولیس اصرار زیادی برای عقد قرارداد بلند مدت از سوی این باشگاه برای این بازیکن داشتند و نسبت به قرارداد یکساله این بازیکن انتقادات زیادی صورت گرفته بود. اسدی اما در نهایت با قراردادی یک ساله و طبق آنچه که ادعا شده به عنوان گران‌ترین بازیکن این تیم کار را استارت زد و در نهایت کارش با این تیم به پایان رسید. یحیی گل محمدی بزرگ ترین مدافع رضا اسدی نیز ترجیح داد هیچ پیشنهادی برای تمدید قرارداد به او ندهد!

حالا بمب نقل و انتقالات تابستانی لیگ بیست و یکم در تبریز دوباره اوج گرفته و توانسته است با زدن ۸ گل به همراه شهریار مغانلو و محمد عباس زاده که پُست تخصصی آنها، مهاجم است صدرنشین جدول گلزنان لیگ برتر شود.

منبع: خبر ورزشی

ارسال نظر