|
کدخبر: 288048

چراغ سبز این مربی به پیشنهاد تاج

نام ساکت الهامی به عنوان یکی از ۷ گزینه داخلی برای هدایت تیم ملی مطرح شده است.

فوتبال چراغ سبز این مربی به پیشنهاد تاج

ساکت الهامی بیش از دو دهه است که در لیگ برتر مربیگری می‌کند. مربی ای که برای نفر اول شدن خیلی صبر کرد و البته این صبر به سود او تمام شد. چرا که در شروع مسیر سرمربیگری با دو تیم (تراکتور و نساجی) قهرمان جام حذفی شد و در یک فصل بسیار سخت هم نماینده فوتبال مازندران را در لیگ برتر حفظ کرد. هم چنین قهرمانی ای که او به همراه تیم نساجی در جام حذفی به دست آورد در تاریخ ۶۳ سال حیات این تیم بی سابقه بود. این فصل هم نتایج او به همراه تیم هوادار چه در لیگ برتر و چه در جام حذفی به عنوان یک تیم کم هزینه و خصوصی قابل دفاع بوده است. از جمله نتایج خوب او به همراه تیم هوادار شکست تیم پرسپولیس در استادیوم آزادی بود.

ساکت الهامی در واکنش به این خبر که یکی از گزینه‌های سرمربیگری تیم ملی شده؛ به خبرنگار ما می‌گوید: این خبر را در یکی دو رسانه خواندم و به طور حتم منبع آن یکی از مدیران فدراسیون فوتبال بوده است، چرا که چنین خبری نمی‌تواند بر اساس حدس و گمان باشد. اما با حترام به شخصی که این خبر را در اختیار شما قرار داده صادقانه می‌گویم؛ من الان برنامه ام چیزی جز حمایت از تیم ملی نیست.

سرمربی تیم هوادار ادامه می‌دهد: من در مربیگری پله به پله بالا آمده ام و شما هم خوب می‌دانید، برای رسیدن به این جایگاه خیلی سختی کشیدم، بطوریکه وقتی به عقب بر می‌گردم ایمان می‌آورم اگر لطف خدا نبود، گذر از سختی‌ها امکان نداشت. این به نفع من تمام شد.

اگر چه بعد از شروع سرمربیگری دو جام قهرمانی لمس کردم و به لطف خدا نساجی را در لیگ برتر نگه داشتم و الان هم این روند در تیم هوادار ادامه دارد، اما هنوز کار نیمه تمام در فوتبال باشگاهی دارم، باید بیشتر زحمت بکشم؛ در همه زمینه‌ها. باید بیشتر یاد بگیرم؛ در همه زمینه‌ها.

بدون شک نهایت آرزوی هر مربی ایرانی رسیدن به نیمکت تیم ملی و درخشش به همراه این تیم در تورنمنت‌های بین المللی و شاد کردن دل مردم است اما اکنون نگاهم به تیم ملی نگاه حمایتی است. نه گفتن به تیم ملی برای من سخت است. دوست دارم جزو گزینه‌ها باقی بمانم و دوست دارم با من صحبت شود و از من سوال شود اما الان سرمربی تیم هوادار هستم و باید به تعهداتم فکر کنم. شک ندارم با تلاش روزی به نیمکت تیم ملی می‌رسم، فعلا تا آن روز بهترین آرزوها را برای تیم ملی و همکارانم دارم. در جلسه ای هم که با یکی از مدیران ارشد فدراسیون فوتبال داشتم تاکید کردم اگر می‌گویم از مربی ایرانی استفاده کنید، منظورم این نیست که تیم ملی را به من بدهید، حرفم این است که مربی درجه دو خارجی را به مربی ایرانی ترجیح ندهید.

ساکت الهامی در پایان گفت: مهم نیست شما به عنوان یک مربی، مربی تیم هوادار هستی یا تیم ملی. مهم این است در جایی که قرار می‌گیری محق باشی و تلاش کنی و از آن لذت ببری. من اکنون از حضور در تیم هوادار و کار کردن با این بچه‌ها لذت می‌برم و تلاش می‌کنم بهتر به فوتبال خدمت کنم و در نهایت اگر خدا مقدر ساخت و شایسته اش بودم، به تیم ملی برسم.

گفتنی است شب گذشته امیر مهدی علوی، مدیر روابط عمومی‌فدراسیون فوتبال در برنامه شب‌های فوتبال به طور رسمی‌از ساکت الهامی‌به عنوان یکی از ۷ گزینه داخلی برای هدایت تیم ملی در مسابقات پیش رو نام برد.

منبع: ورزش۳

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها