|
کدخبر: 286958

خبر خوش برای پرسپولیسی‌ها قبل از بازی با هوادار

پرسپولیس در حالی به مصاف هوادار خواهد رفت که یحیی گل‌محمدی آمار خوبی مقابل دستیاران سابق خودش داشته است.

فوتبال خبر خوش برای پرسپولیسی‌ها قبل از بازی با هوادار

دیدار دو تیم پرسپولیس و هوادار در چارچوب رقابت‌های هفته بیستم لیگ برتر، روز دوشنبه هفته جاری در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

در آستانه بازی دو تیم پرسپولیس و هوادار شاید ذکر این نکته ضروری و برای هواداران رنگ قرمز امیدوار کننده باشد که یحیی گل محمدی در تقابل با دستیاران سابق خودش آمار خوبی داشته و در فصل جاری شکست را تجربه نکرده است.

شکست ۳ بر یک تیم ساکت الهامی با درخشش سعید صادقی

پرسپولیس در هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر خلیج فارس، میهمان هوادار بود. سرخپوشان پایتخت بعد از دو برد پیاپی در لیگ برتر، مقابل هوادار صف آرایی کرده و موفق شدند درآن بازی هم به پیروزی برسند. ستاره آن بازی سعید صادقی بود که دبل کرد و گل دیگر پرسپولیس را نیز یورگن لوکادیا به ثمر رساند. تک گل تیم هوادار را نیز داریوش شجاعیان از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند اما در نهایت یحیی گل محمدی موفق شد ساکت الهامی دستیار سابق خودش را شکست دهد.

تساوی مقابل دستیار قدیمی در هفته سیزدهم

تیم‌های پرسپولیس و پیکان تهران در چارچوب مسابقات هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۵:۳۰ در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند. نیمه نخست آن دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید و تیم‌ها با همین نتیجه به رختکن رفتند. در نیمه دوم هم تلاش دو تیم برای گلزنی راه به جایی نیافت تا در نهایت مجتبی حسینی و یحیی گل محمدی به تقسیم امتیازات رضایت بدهند. خیلی‌ها معتقد بودند دلیل آن تساوی بدون گل یحیی گل محمدی برابر دستیار قدیمی‌اش، به تعطیلی طولانی مسابقات لیگ برتر به خاطر جام جهانی قطر برمی‌گشت.

پیروزی پُر گل برابر نساجی مازندران

نساجی مازندران در هفته پانزدهم با حمید مطهری با شیوه‌ای تهاجمی برابر پرسپولیس صف آرایی کرد. نساجی مازندران گل خورد و خیلی زود جبران کرد، چه بسا اگر احمد موسوی خوش شانس بود و ضربه اش با واکنش تماشایی دانیال اسماعیلی فر روبرو نمی‌شد، تیم شمالی به گل دوم می‌رسید اما پرسپولیس در بهترین نمایش فصل خودش توانست ۵ گل به نساجی مازندران زده و قهرمان نیم فصل شود.

حالا به نظر می‌رسد این آمار برای طرفداران پرسپولیس در آستانه دیدار با هوادار، امیدوارکننده باشد. اینکه یحیی گل محمدی در فصل جاری برابر دستیاران سابق خودش ۸ گل زده، ۲ گل خورده و ۷ امتیاز کسب کرده است.

منبع: خبر ورزشی

ارسال نظر