|
کدخبر: 286836

قهرمان آسیا در یک قدمی انحلال

تیم فوتبال پاس، قهرمان سابق آسیا، در آستانه انحلال قرار گرفته است.

فوتبال قهرمان آسیا در یک قدمی انحلال

پس از بدقولی‌های متعدد کارگزار قبلی باشگاه پاس که موجب کنار رفتن آنها از مدیریت این باشگاه شد، بازیکنان این تیم که از ابتدای فصل تاکنون تنها ۱۵درصد از قرارداد هایشان را دریافت کرده‌اند، در شرایط بسیار بدی به سر می‌برند.

درحالی‌که تعدادی از مهره‌های مهم و تاثیرگذار پاس در نیم فصل اول مسابقات با فسخ قراردادهایشان به سایر تیم‌های لیگ دویی پیوسته‌اند، اما اکنون کسی پاسخگوی بازیکنان باقی‌مانده این تیم نیست.

بازیکنانی که در سخت‌ترین شرایط ممکن برای پاس به میدان می‌روند و مسئولان پاس نه به آنها رضایتنامه برای جدایی می‌دهند و نه پولی به آنها پرداخت می‌شود.

علاوه بر این‌ها گویی تنها شخص حاضر در باشگاه هادی گل‌محمدی، سرمربی این تیم، است که با چنگ و دندان تا بدین جای کار تیمش را سر پا نگه داشته است و معلوم نیست مدیریت باشگاه در اختیار چه کسانی است.

در این بحبوحه و پس از باخت به سپیدرود رشت، بازیکنان پاس به دلیل بدقولی‌های مکرر دیگر حاضر به تمرین نشده‌اند و در صورت عدم بهبود شرایط قصد دارند تا فردا به شهرهایشان بازگردند.

تیمی که پنجره نقل و انتقالاتی‌اش نیز بسته است و به دلیل نداشتن تیم‌های پایه حتی نمی‌تواند بازیکنان رده‌های سنی را جهت حضور در ادامه مسابقات به تیمش اضافه کند.

هم اکنون پاس حدود ۱۶ بازیکن دارد و با رفتن حدود ۱۱ بازیکن غیربومی این تیم آنها با ۵ نفر نمی‌توانند در مسابقات حاضر شوند.

حال نه استانداری به این باشگاه کمک می‌کند، نه اداره کل ورزش و جوانان استان همدان و پاس بی‌جان‌تر از همیشه تک و تنها در گوشه‌ای رها شده است.

من حیث المجموع بگوییم که پاسی که روزی قهرمان آسیا بود، حال در بدترین شرایط تاریخش قرار گرفته است و با توجه به عدم حضور برابر ایمان سبز در هفته نهم، در صورت عدم حضور در یکی از دیدارهای باقی‌مانده خود به دو رده مسابقاتی پایین‌تر سقوط می‌کند.

هفته آینده پاس میزبان اسپاد تهران است؛ بایستی ببینیم مسئولان استان همدان به داد این تیم می‌رسند و یا کار از کار خواهد گذشت و پایانی تلخ برای پاس بزرگ همدان رقم خواهد خورد.

  • عباس ارسالی در

    خدا لعنت کند هرکسی که تیم پاس که روزگاری همه تیم ها از آن بازیکن می‌گرفتند اومدند وان را تخریب کردند این دشمنان فوتبال صفت کازرانی ..فرکی ..همایون شاهرخی محمد صادقی ووووو بهترین بازیکنان جهان بودند همیشه قهرمان جام ها بودند

ارسال نظر