|
کدخبر: 286325

شاه ماهی پرسپولیس از تور پرید

مهاجم مدنظر باشگاه پرسپولیس و یحیی گل‌محمدی که نتوانست به این تیم برود سر از سپاهان در آرود.

فوتبال شاه ماهی پرسپولیس از تور پرید

سپاهان مهاجم خارجی پرسپولیس را ربود. خوزه مورایس برای نیم‌فصل دوم پیشنهاد جذب یک مهاجم خارجی را داد تا خط حمله تیمش تقویت شود. او که متوجه شده لیگ ایران در خط حمله بازیکن خوبی ندارد و یکی از بهترین‌های آنها در اختیار تیم خودش است از محمدرضا ساکت خواست تا در جهت جذب یک مهاجم خارجی اقدام کند.

مخصوصا حالا که لیست‌ تیم سپاهان خالی است و برای این مهم شرایط خوبی دارند. ایگور کاتاتو مهاجم ۲۷ ساله برزیلی که در فصل نقل‌وانتقالات تابستانه در آستانه پیوستن به پرسپولیس بود حالا با نیم‌فصل فاصله، با مدیران باشگاه سپاهان به توافق رسید تا سرانجام حضور در لیگ برتر فوتبال ایران را تجربه کند.

قرارداد او ۲ سال و نیمه است و پیش‌بینی می‌شود با توجه به عملکردش کمک بزرگی برای سپاهان باشد. نکته اما اینجا است که تا پیش از این فکر می‌کردیم در این شرایط بد بازار ارز و افزایش بی‌سابقه قیمت دلار فقط این استقلال و پرسپولیس هستند که همچنان بازیکن خارجی می‌گیرند اما حالا با این درخواست سپاهان مشخص شد آنها نیز کم از سرخابی‌ها نیستند و ظاهرا این افزایش قیمت دلار هیچ تاثیری در روند کار آنها نگذاشته است. از این رو مورایس هم روی دست مربیان سرخابی بلند شده و بازیکن خارجی می‌خواهد.

منبع: اندیشه معاصر
  • ناشناس ارسالی در

    الان عیسی الکثیر اومد با همین بازیکنا پر سپولیس با روحیه وتمرینات وانالیز مناسب ب ره جلو باور کنید اصلآ نیاز به بازیکن هم ندارد وبراحتی میتونه بازیه را با گلهای ز یاد ببرد

  • Ehsan ارسالی در

    امثال تیم موردعلاقه من سپاهان قهرمان شک نکنید،ب امیدپیروزی وقهرمانی سپهااااان

  • razdell ارسالی در

    کم مزخرف بگو پرسپولیس اصلاکاتاتورونمیشنا خت ناله نکنیدلنگیا بعدم سپاهان هربازکیکن ی گرفته لنگی کیسه دنبالش بودن خودتونوگند ه نکنیدبعدم سپاهان یه بازیکن میگیره نه م ثل شما10تا10تاکه هیچکدوم هم بدردنمیخورن همیشه همیشه بدهکارید.

    • ناشناس ارسالی در

      اگه بازیگنای لنگی و کیسه به درد نمیخورن چرا نصف بازیکناتون لنگی هستن نصفشون هم ب ازیکنای کیسه شما این همه خرج میکنید اخرش هم هیچی اخرین جامی که اوردید با این همه ولخرجی کی بود.

    • تاجی ارسالی در

      هی شوله تموم پول مردم که توبورسه میدیدبا زیکن ومربی میخریدپس خف شو

    • ریدمان زرد ارسالی در

      سگپایان خیلی وقته که بدون حساب وکتاب وبا پولهای اختلاسی ساکت دزد داره بازیکنای ا ستقلال وپرسپولیسو با ده برابر قیمت میگیر ه،بازیکن خارجی گرونقیمت وسرمربی های ده م لیون دلاری و... ولی چون پولش حرام ودزدیه وخودش هم شخصیت قهرمانی نداره هفت ساله آ رزو بدل مونده دادا.. تازه امسال ازاون 92 هزارمیلیارد اختلاسی کردن اومدن از رییس ف دراسیون تا وزیر وداور و.. راخریدن که شای د بتونن ارزو به دل نمیرن
      ولی باز ک ووور خوندین.. شله زرد آسیا😂😂😂😂

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها