|
کدخبر: 284935

شاه ماهی از تور پرسپولیس پرید؟

ژوزه مورایس مصمم‌تر از قبل به حفظ ستاره خط حمله‌اش می‌اندیشد.

فوتبال شاه ماهی از تور پرسپولیس پرید؟

بحران گلزنی در لیگ برتر فوتبال ایران آنقدر جدی است که حتی مهاجمی با ۴ گل زده هم می‌تواند در کانون شایعات قرار بگیرد و برایش مشتریان مدعی و سرسخت پیدا شود! این، داستان شهریار مغانلو است که این روزها اسمش زیاد اطراف پرسپولیس به گوش می‌رسد. مهاجم فعلی سپاهان، یک دوره حضور کوتاه‌مدت، اما موفق در پرسپولیس داشت و در شرایطی که به‌نظر می‌رسید سرخپوشان او را برای مدت بیشتری نگه خواهند داشت، این سپاهان بود که وارد داستان شد و مغانلو را گرفت. به‌نظر می‌رسد رایزنی سپاهان با سانتاکلارا برای دریافت رضایتنامه مغانلو، نقش مهمی در این انتقال داشت؛ اتفاقی که در میانه غفلت قرمزها رخ داد.

در هر صورت این بازیکن مورد علاقه یحیی گل‌محمدی از پرسپولیس جدا شد و به سپاهان رفت، اما در این مدت همیشه شایعاتی پیرامون بازگشت او به قلعه سرخ‌ها مطرح بوده؛ حرف و حدیث‌هایی که طی چند هفته اخیر و بعد از جدایی یورگن لوکادیا از پرسپولیس قوت گرفته است.

در مقطعی به‌نظر می‌رسید سپاهان هم برای فروش مغانلو یا مثلا معاوضه او با ۲ بازیکن از پرسپولیس بی‌میل نبوده است، اما طی هفته‌های اخیر موتور گلزنی شهریار روشن شده و او دیدگاه‌ها را در مورد خودش تغییر داده است. مغانلو در ۵بازی اخیر طلایی‌پوشان در لیگ و حذفی، ۵گل به ثمر رسانده و یک پاس گل هم داده است. به این ترتیب حتما ژوزه مورایس مصمم‌تر از قبل به حفظ این بازیکن می‌اندیشد. شهریار که این اواخر در یک مسابقه دوستانه با پرسپولیس هم ۲بار دروازه تیم سابقش را باز کرد، حالا برای قرمزها و سایر مشتریان یک «صید محال» به شمار می‌آید و به‌نظر می‌رسد یحیی گل‌محمدی برای پر کردن خط حمله‌اش باید روی جذب یک مهاجم دیگر حساب کند.

منبع: همشهری

ارسال نظر