|
کدخبر: 285126

یحیی برای یک پست بازیکن می‌خواهد

پرسپولیس در تابستان نقل و انتقالات شلوغی را پشت سر گذاشت و ورودی و خروجی این تیم بسیار زیاد بود. پرسپولیس تقریبا در هر پست بازیکنان خوبی دارد و ستاره‌های این تیم همگی جزو خوب‌های لیگ به شمار می‌روند.

فوتبال یحیی برای یک پست بازیکن می‌خواهد

با رفتن لوکادیا قبل از دربی و قطعی شدن جدایی این بازیکن که بهترین گلزن تیم گل محمدی محسوب می‌شد، همچنین مصدومیت‌های متوالی دیاباته، نیاز به خرید یک مهاجم نوک برای پرسپولیس وجود دارد و اولویت اصلی گل محمدی هم خرید یک مهاجم نوک خارجی است. همچنین در صورتیکه یحیی بتواند هافبک میانی و مدافع چپ ایده آل خود را پیدا کند، در این دو پست هم بازیکن خواهد خرید.

در پست هافبک میانی کمال کامیابی نیا و سروش رفیعی دو بازیکن باتجربه در پرسپولیس حضور دارند که البته این نفرات به سال‌های آخر فوتبال خود نزدیک می‌شوند و یحیی دوست بدش نمی‌آید که یک هافبک جنگنده و با دوندگی بالا به ترکیب تیمش اضافه کند. در پست مدافع چپ هم یحیی در تیمش علی نعمتی را دارد که این بازیکن هرچقدر در کارهای دفاعی خوب است، در کارهای تهاجمی کارایی زیادی ندارد.

دیگر بازیکن پرسپولیس در این پست محمد مهدی احمدی جوان است که ابتدای فصل خریداری شد ولی اصلا فرصت بازی به این بازیکن تیم ملی امید نرسیده و حتی ممکن است از پرسپولیس جدا شود. وحید امیری آچار فرانسه سرخ پوشان هم توانایی بازی در پست مدافع چپ را دارد ولی کیست که نداند وحید در پست هافبک و مهاجم به مراتب کیفیت بالاتری از خودش نشان می‌دهد و مفیدتر است.

اینکه پرسپولیس در این پست‌ها بازیکن بگیرد، امری طبیعی است ولی شنیده‌های ما نشان می‌دهد سرمربی پرسپولیس قصد دارد یک وینگر را به ترکیب تیمش اضافه کند. حتی در اصفهان شایعه شده محمدرضا حسینی وینگر موفق سپاهان در سال‌های گذشته که در این فصل در تیم مورایس کمتر فرصت بازی پیدا کرده، به دنبال دریافت رضایتنامه از این تیم است و قصد دارد پرسپولیسی شود.

این درحالیست که پرسپولیس همین حالا بازیکنانی مثل ترابی، صادقی، عالیشاه، امیری، عمری، نعمتی، اسماعیلی فر را در لیست خود دارد که توانایی بازی در پست وینگر چپ و راست را دارند و ترافیک زیادی در این پست برای پرسپولیس وجود دارد. در صورتیکه یحیی دوباره بخواهد وینگر به ترکیب تیمش اضافه کند،نشان دهنده این موضوع است که حداقل یکی از این وینگرهای حال حاضر پرسپولیس باید این تیم را ترک کند و حال باید دید سرانجام چه اتفاقی در نقل و انتقالات پرسپولیس رخ خواهد داد.

منبع: خبر ورزشی

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها