|
کدخبر: 266050

گلزن شش دانگ در تور پرسپولیس

در خبرها آمده بود یکی از گزینه های پرسپولیس برای تقویت خط حمله شهریار مغانلو است.

فوتبال گلزن شش دانگ در تور پرسپولیس

شهریار مغانلو که دو فصل قبل و به عنوان بازیکن قرضی به پرسپولیس آمده بود بعد از نیم فصل درخشان در این تیم به سپاهان اصفهان رقیب سرخپوشان تهرانی پیوست.

خروج شهریار مغانلو از پرسپولیس با ناراحتی یحیی گل محمدی سرمربی این تیم همراه شد چراکه می‌دانست سبک بازی شهریار به درد پرسپولیس و تاکتیک این تیم می‌خورد. با این حال، اما سپاهانی‌ها به هر طریقی موفق شدند این بازیکن را از چنگ پرسپولیس در بیاورند. شهریار در حالی که در آستانه ملی پوش شدن قرار گرفته بود تصمیم به جدایی از پرسپولیس گرفت تا پیراهن زرد رنگ سپاهان را به تن کند.

بعد از آن جدایی اما شرایط برای این مهاجم پرسروصدای نقل و انتقالات خوب پیش نرفت و او در ابتدا با مشکلاتی مواجه شد به طوری که شایعه شده به سپاهانی‌ها درخواست جدایی در نیم فصل و بازگشت به پرسپولیس را داده است!

البته این شایعه بلافاصله با تکذیب محرم نویدکیا سرمربی وقت سپاهان روبرو شد که با درنظر گرفتن شرایط رقابتی بین دو تیم طبیعی بود.حالا و با پایان لیگ ، از اصفهان خبر می رسد که مغانلو قصد دارد از سپاهان جدا شود و به دنبال گرفتن رضایتنامه از این تیم اصفهانی است.

بعد از انتشار این خبر ، بلافاصله شایعه شد شهریار برای پیوستن دوباره به پرسپولیس قصد گرفتن رضایتنامه دارد و این بازیکن یکی از گزینه های سرخ پوشان برای تقویت خط حمله به حساب می آید.پرسپولیس بعد از شروع طوفانی در نقل و انتقالات و جذب چند ستاره ، می خواهد ۲ مهاجم خوب را به ترکیب تیمش اضافه کند.

گزینه اصلی پرسپولیس کاسیانو دیاز مهاجم برزیلی است که گفته می شود توافقات خوبی با پرسپولیس داشته است. شنیده های ما حاکی از آن است که مغانلو نمی تواند به پرسپولیس بیاید و باشگاه سپاهان تحت هیچ شرایطی رضایتنامه این بازیکن را برای پرسپولیس صادر نخواهد کرد.

این اتفاق دقیقا مشابه قضیه پرسپولیسی شدن نورافکن است. امید که به شدت مورد توجه پرسپولیس و یحیی گل محمدی قرار گرفته بود، نتوانست رضایتنامه خودش را از سپاهان بگیرد و با وجود فقط یکسال ماندن از قرارداد این بازیکن با سپاهان ، مدیران این تیم اصفهانی حاضر نشدند این بازیکن را به یکی از رقبای اصلی خود بدهند. با توجه به این شرایط پرسپولیسی شدن مغانلو تقریبا منتفی است و پرسپولیسی ها باید برای جذب مهاجم ، به سراغ سایر گزینه های لیگ برتری و یا مهاجمان خارجی بروند.

منبع: خبر ورزشی

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها