|
کدخبر: 284431

بازیکن کلیدی پرسپولیس مشخص شد

یشکسوت پرسپولیس گفت: بیرانوند سوپراستار پرسپولیس است و نقش تعیین کننده‌ای در موفقیت‌های سرخ‌پوشان دارد.

فوتبال بازیکن کلیدی پرسپولیس مشخص شد

سهراب انتظاری، پیشکسوت باشگاه پرسپولیس با اشاره به برتری سخت پرسپولیس در جام حذفی اظهار داشت: جام حذفی شرایط خاص خود را دارد و معمولاً اتفاقات عجیب و غریب در این جام زیاد رخ می دهد. این مسیر کوتاه ترین و البته شاید سخت ترین راه نیز برای قهرمانی باشد و پرسپولیس اگرچه با ضربات پنالتی در این دیدار به پیروزی رسید اما پیروزی این تیم اتفاق خوبی برای سرخ‌پوشان بود.

وی در ادامه افزود: اتفاقات جام حذفی در سراسر دنیا عجیب و غریب است. چند شب پیش بارسا که یکی از تیم های مطرح اروپایی است به سختی مقابل تیمی از دسته پایین تر به پیروزی رسید و این مساله برای پرسپولیس هم رقم خورد. در جام حذفی جایگاه تیم ها نمی توانند چندان مهم باشد؛ پرسپولیس شاید اگر با تیمی از لیگ برتر بازی داشت می توانست زودتر و راحت تر به پیروزی برسد اما ناشناخته بودن حریف باعث شد یک مقدار کار برای پرسپولیس گره بخورد.

مهاجم اسبق پرسپولیس با اشاره به غیبت هواداران و تاثیر در روند بازی سرخ‌پوشان تاکید کرد: حضور هواداران همیشه برای پرسپولیس انرژی بخش و بمب روحیه است به طوری که همه تیم ها مقابل پرسپولیس در حضور هوادارانش با چالش روبرو می شوند. ورزشگاه خالی باعث می شود حریفان هم بدون استرس مقابل پرسپولیس قرار بگیرند. در مجموع باید بگویم تیم های پرطرفدار مثل پرسپولیس در این مدت از غیبت هواداران بیشتر از تیم‌های دیگر ضرر کرده اند.

پیشکسوت پرسپولیس پیروزی سرخ‌پوشان در این بازی را اتفاق خوبی توصیف کرد و گفت: مهم این بود که پرسپولیس در نهایت موفق شد گام اول را برای صعود به دور بعد از جام حذفی بردارد. فراموش نکنیم پرسپولیس در این بازی چند بار تیر دروازه حریفان را به لرزه در آورد و این موضوع نشان از عملکرد خوب پرسپولیس داشت. اتفاقات در فوتبال به خصوص در جام حذفی غیرقابل پیش بینی است و حالا تیم پرسپولیس نیز می تواند با روحیه و شرایط بهتری برای دیگر مسابقات آماده شود.

سهراب انتظاری با تمجید از عملکرد علیرضا بیرانوند در این فصل و در این بازی به خبرنگار برنا گفت: علیرضا بیرانوند نشان داده است که مهارت خاصی در مهار پنالتی ها دارد. علیرضا دروازه بان پنالتی گیری است و بدون شک یکی از بازیکنان موثر در قهرمانی پرسپولیس در نیم فصل محسوب می شود و در ادامه فصل هم می تواند یکی از ارکان موفقیت تیم باشد و باید او را سوپراستار پرسپولیس نامید.

مهاجم سابق سرخ‌ها در مورد عملکرد اخیر محمد عمری تصریح کرد: عمری نشان داد که لیاقت و شایستگی پوشیدن پیراهن پرسپولیس و اعتماد یحیی گل محمدی را دارد. البته او باید بداند که تازه اول راه است و باید حالا حالاها برای رسیدن به روزهای بهتر در پرسپولیس تلاش کند. امیدوارم بازیکنان بزرگتر تیم حواسشان به نیروهای جوان و مستعدی مانند محمد عمری باشد. خوشحالی بنده از درخشش عمری زمانی بیشتر می شود که بدانیم این بازیکن از تیم های پایه و آکادمی پرسپولیس پرورش یافته است.

انتظاری گفت: عمری از تکنیک بالایی برخوردار است و عملکرد او در این چند بازی برای پرسپولیس من را به یاد بازیکنی مانند رضا جباری می‌اندازد. رضا جباری هم بازیکن خوش تکنیکی بود که حرکاتش در زمین کاملاً غیرقابل پیش بینی بود. امیدوارم عمری قدر این فرصت و موهبت و استعداد فوتبالی‌اش را بداند و حالا حالاها در پرسپولیس باشد و مدیران هم باید به این مساله توجه داشته باشند و باید ضمن حفظ این نیروها روحیه و انگیزه شان را برای ادامه درخشش در پرسپولیس بالاتر ببرند.

 

 

منبع: برنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها