|
کدخبر: 283864

خط و نشان مربی تراکتور برای ساپینتو

سرمربی تراکتور با بیان اینکه استقلال یکی از بهترین تیم‌های لیگ برتر است، گفت: در دیدار فردا نشان می‌دهیم که می‌توانیم با هر تیمی رقابت کنیم.

فوتبال خط و نشان مربی تراکتور برای ساپینتو

پاکو خمس در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل تیم فوتبال استقلال در هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال، گفت: سه بازی استقلال را به طور کامل تماشا کرده‌ام، استقلال یکی از بهترین تیم‌های لیگ برتر است و باید با حداکثر توان در بازی با تیم‌های بزرگ، تلاش کنیم. بازی فردا برای باشگاه و هواداران بسیار اهمیت دارد و می‌خواهیم موفق شویم.

وی با بیان اینکه تمامی بازیکنان باید در امر گلزنی عملکرد بهتری داشته باشند، تصریح کرد: وظیفه مربی این است که تیمش موقعیت‌سازی و به خوبی پرس کند، اما گلزنی به استعداد ذاتی بازیکنان بر می‌گردد و ما در این زمینه هم کار می‌کنیم. می‌خواهیم آن قدر موقعیت ایجاد کنیم تا فرصت‌های‌مان تبدیل به گل شوند. امیدوارم در بازی با استقلال موقعیت گلزنی زیادی داشته باشیم، چرا که تراکتور این ظرفیت را دارد که مقابل تیم‌های بزرگ هم موقعیت‌سازی کند.

سرمربی تراکتور تبریز با بیان اینکه تمرکز من روی بازی فرداست، در مورد دیدار هفته آینده تیمش با استقلال در جام حذفی خاطرنشان کرد: الان به بازی جام حذفی فکر نمی‌کنم. بعد از بازی فردا، فرصت کافی برای بازگرداندن تیم به شرایط مسابقه را در اختیار داریم.

خمس در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه آیا تراکتور در بازی فردا به مانند بازی با نساجی مازندران با همان سبک مورد علاقه او فوتبال بازی خواهد کرد، گفت تفکر من، همان فوتبالی است که در بازی با نساجی انجام دادیم. البته ما باید خودمان را با شرایط چمن‌های ایران وفق دهیم، چرا که چمن بلند و زمین ناهموار و خشک باعث می‌شود تا نتوانیم روی زمین کار کنیم. ایده ما فوتبال مالکانه با پرس شدید است.

وی در خصوص شناخت از ریکاردو ساپینتو، سرمربی پرتغالی استقلال تصریح کرد: آقای ساپینتو را می‌شناسم و احترام زیادی برای ایشان قائل هستم و مربی خوبی است. فردا یکی از جذاب‌ترین بازی‌های لیگ را خواهیم داشت. نشان می‌دهیم که می‌توانیم با هر تیمی در زمین رقابت کنیم.

سرمربی تیم فوتبال تراکتور تبریز درباره محروم و مصدومان تیمش برای دیدار فردا یادآور شد: محمد عباس‌زاده محروم و علی نجفی نیز مصدوم است. کاوه رضایی هم مشکلی برای همراهی تیم ندارد.

خمس با بیان اینکه باشگاه مرا جذب کرده تا تغییری در سبک بازی و شخصیت تیمی ایجاد کنم، گفت: هر روز پا به پای مدیریت باشگاه برای بهبود شرایط تلاش می‌کنم. فعالیت نقل‌وانتقالاتی ما آغاز شده و بازیکنانی مدنظرمان است. می‌خواهیم نفراتی جذب کنیم که کیفیت فوتبالی‌مان را ارتقا دهند. به بازیکنانی هم که در لیست خروج قرار دارند، کمک خواهیم کرد تا فوتبال‌شان را در تیم خوبی ادامه دهند.

منبع: تسنیم

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها