|
کدخبر: 283741

احتمال جدایی دیبالا از رم در همین زمستان!

پائولو دیبالا ممکن است همین زمستان یا تابستان بعد با تنها ۱۲ میلیون یورو از رم جدا شود.

فوتبال احتمال جدایی دیبالا از رم در همین زمستان!

پائولو دیبالا در تابستان امسال و پس از اتمام قراردادش با یوونتوس، به عنوان بازیکن آزاد جدا شد و به آاس رم پیوست. تمایل دیبالا تمدید قرارداد بود ولی یوونتوس حاضر نشد خواسته های او را برآورده کند. حضور ژوزه مورینیو روی نیمکت رم هم تاثیر زیادی در انتخاب نهایی دیبالا داشت و این ستاره آرژانتینی تا به اینجا در ۱۲ بازی توانسته هفت گل بزند و دو پاس گل بدهد.

 یکی دو مصدومیت بدموقع نیز باعث شد تا دیبالا چند بازی رم را از دست بدهد که تاثیر زیادی روی نتیجه‌گیری رمی ها داشت. مورینیو همواره گفته است که غیبت دیبالا روی تیم تاثیر منفی زیادی دارد. دیبالا مصدوم به جام جهانی رفت و در مراحل پایانی توانست برای آرژانتین به میدان هم برود. او با آلبی سلسته قهرمان شد و حالا آماده‌تر از قبل به رم برگشته است.

امروز نشریه کوریره دلو اسپورت نوشت که مورینیو ممکن است خیلی راحت همین زمستان دیبالا را از دست بدهد. قرارداد دیبالا سه ساله است و او سالانه چهار میلیون یورو خالص به علاوه دو میلیون یورو پاداش دریافت می کند. در این قرارداد بندی وجود دارد که به تیم های غیرایتالیایی اجازه می دهد تنها با ۱۲ میلیون یورو دیبالا را جذب کنند. بند فسخ برای تیم های ایتالیایی ۲۰ میلیون یورو است. 

وجود چنین بند ارزان قیمتی در قرارداد دیبالا در نوع خود عجیب است و هواداران رم را نگران کرده است. درخشش دیبالا در نیم فصل دوم می تواند به راحتی تیم های بزرگ اروپایی را برای خرید او وسوسه کند و ۱۲ میلیون یورو هم رقم اندکی محسوب می شود. کوریره همچنین نوشته است که مورینیو به همین دلیل اصرار دارد تا قراردادی جدید با دیبالا امضا شود. دیبالا برای قرارداد جدید ۶ میلیون یورو خالص می خواهد و به این ترتیب بند فسخ نیز از قرارداد او حذف خواهد شد. گفت‌وگوها در این زمینه ادامه دارد.

منبع: ورزش3

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها