|
کدخبر: 282906

یحیی به جذب این مهاجم اوکی داد؟

سرمربی پرسپولیس تاکنون با برخی از گزینه‌های مدنظرش برای حضور در این تیم تماس داشته است.

فوتبال یحیی به جذب این مهاجم اوکی داد؟

پرسپولیس این روزها به دنبال خرید مهاجم است و شاید بتوان گفت گزینه بی‌دردسری که این تیم  در شرایط فعلی می‌تواند برای جذب او اقدام کند علی علیپور است. بازیکنی که از لحاظ مالی در پرتغال به مشکل خورده و می‌خواهد برای بازگشت به روزهای اوجش و بهبود شرایط مالی خود به فوتبال ایران برگردد. طبیعی است که علیپور بسیار علاقمند است که به پرسپولیس برگردد اما به شرطی این اتفاق می‌افتد که یحیی با او تماس بگیرد.

سرمربی پرسپولیس تاکنون با برخی از گزینه‌های مدنظرش تماس داشته اما علیپور جزء این گزینه‌ها نیست. این یعنی اینکه علیپور فعلا در لیست یحیی نیست و ممکن است نظر او در این مورد عوض شود. اما این احتمال هم وجود دارد که تیم‌های دیگر لیگ برتری برای جذب علیپور زودتر از پرسپولیس اقدام کرده و به توافقاتی نیز با او دست یابند. در هر صورت آقای گل دو دوره لیگ برتر برای بازگشت به جمع سرخپوشان انگیزه بالایی دارد و فقط مانده تا یحیی در زمینه جذب او به باشگاه پرسپولیس اوکی بدهد.

حتی مسئولان باشگاه پرسپولیس هم از جذب علیپور به شدت استقبال کرده‌اند و باید دید در یکی دو روز آینده تصمیم یحیی راجع‌به علیپور عوض خواهد شد یا نه. علیپور حتی مشکلی برای دریافت رضایت‌نامه از باشگاه ژیل‌ویسنته ندارد و با پرداخت مبلغ نه‌چندان زیادی از سوی باشگاه پرسپولیس می‌تواند به صورت قرضی به این تیم یا هر تیم دیگری برود.

منبع: خبر ورزشی

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها