|
کدخبر: 279457

ستاره استقلال فیکس تیم ملی می‌شود؟

بازیکنان استقلال که این روزها در تهران تمرینات خود را زیر نظر ساپینتو انجام می‌دهند، اعتقاد دارند شانس بازی چشمی بیشتر از دو ملی پوش استقلالی تیم ملی است.

فوتبال ستاره استقلال فیکس تیم ملی می‌شود؟

رقابت های بیست و دومین دوره جام جهانی از امروز در کشور قطر آغاز می‌شود و تیم ملی کشورمان بعد ازظهر فردا راس ساعت ۳۰/۱۶ اولین و مهمترین مسابقه خود در چارچوب رقابتهای جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را برگزار می‌کند و به مصاف انگلیس خواهد رفت. مسابقه‌ای که قطعاً جذابیت های بسیار زیادی دارد و البته فوق العاده هم حساس است چون اگر بتوانیم از انگلیسی ها امتیاز بگیریم شرایط برای ماندن در گروه کاملاً متفاوت خواهد شد.

از همین رو بازیکنان استقلال نیز در تب و تاب جام جهانی قرار دارند و در طول تمرین در خصوص شرایط تیم ملی و ۳ حریفش صحبت می‌کنند. جالب است بدانید در تمرین امروز ترکیب تیم ملی برابر انگلیس سوژه استقلالی ها بود و چند آبی پوش اعتقاد داشتند روزبه چشمی در این دیدار و دو دیدار دیگر برابر آمریکا و ولز شانس بیشتری برای به میدان رفتن نسبت به حسین حسینی و ابوالفضل جلالی دارد.

قطعاً انگلیس با توجه به بازیکنان تنومند و قد بلندی که در اختیار دارد در دقایقی از مسابقه سراغ بازی کلاسیک خود خواهد رفت و ارسال های مستقیم و سانترهای هوایی از دو جناح برای سر زدن بازیکنان را مد نظر قرار می‌دهد به همین خاطر ناگفته پیداست کارلوس کی روش ترکیب ثابت ما را به گونه‌ای انتخاب خواهد کرد تا میانگین قد تیم ایران بالاتر برود و در ضربات سر قافیه را به شاگردان گرت ساوتگیت نبازد.

چشمی از جمله بازیکنانی است که کارلوس کی‌ روش اعتقاد فراوانی به او دارد و در دوره قبلی جام جهانی نیز با وجود تعجب اغلب کارشناسان، او را به روسیه برد و به صراحت آن موقع اعلام کرد این بازیکن یکی از بهترین بازیکنان کلاسیک فوتبال جهان است.

منبع: خبر ورزشی

ارسال نظر