|
کدخبر: 277920

تصمیم مهم یحیی درباره انتقال یک ستاره

مهدی عبدی ستاره جوان خط حمله سرخ‌ها احتمال دارد در نیم فصل راهی تیم دیگری شود.

فوتبال تصمیم مهم یحیی درباره انتقال یک ستاره

وقتی بحث بازگشت آل‌کثیر به پرسپولیس مطرح شد، تیم‌های لیگ برتری زیاد به این فکر افتادند که یکی از مهاجمان داخلی پرسپولیس را به خدمت بگیرند. در این بین عبدی به خاطر شرایط سنی و سبک بازی‌اش مورد توجه تیم‌هایی چون فولاد، سپاهان، گل‌گهر قرار گرفته است. حتی مدیربرنامه او مدعی شده که فرهاد مجیدی هم بدش نمی‌آید این بازیکن را در خط حمله تیمش در اختیار داشته باشد. واقعیت امر این است که یحیی گل‌محمدی به هیچ عنوان اجازه نخواهد داد بازیکنی از تیمش به تیم‌های مدعی بپیوندند.

چراکه در این صورت او تیم رقیب را تقویت کرده است. با این حساب عبدی اگر قصد جدایی از پرسپولیس را داشته باشد در داخل ایران باید با تیم‌های میانه‌جدول و پایین‌جدول مذاکره کند، مگر اینکه سرمربی پرسپولیس بخواهد عبدی را با یکی از نفرات شاخص تیم‌های مدعی معاوضه کند. مثلا اگر مورایس عبدی را بخواهد، شاید یحیی به این فکر بیفتد که او را با امید نورافکن معاوضه کند. از این جهت که او این بازیکن را در نقل و انتقالات تابستانی می‌خواست. اگر هم باشگاه پرسپولیس قصد فروش عبدی را داشته باشد ترجیح می‌دهد او را به تیم الاتحاد کلبا انتقال دهد تا سود مالی کند. البته اگر ادعای مدیربرنامه‌های عبدی در مورد نظر مساعد مجیدی روی عبدی راست باشد.

گفته می‌شود در تابستان یک تیم شهرستانی خواهان به خدمت گرفتن مهدی عبدی شده بود اما او ترجیح داد در جمع سرخ‌ها بماند اما  حالا شرایط فرق کرده و باید دید این باشگاه می‌تواند بند فسخ قرارداد مهاجم جوان پرسپولیس را فعال کند یا نه.

منبع: خبر ورزشی

ارسال نظر