|
کدخبر: 276490

بمب نقل‌ و انتقالات استقلال خنثی شد

آقای گل سابق فوتبال ایران با گذشت یک سوم از فصل هنوز نتوانسته نخستین گلش را برای استقلال به ثمر برساند.

فوتبال بمب نقل‌ و انتقالات استقلال خنثی شد

وقتی مدیران باشگاه استقلال در ایام نقل و انتقالات تابستانی توسط هواداران خود تحت فشار قرار داشتند و این فشار زمانی مضاعف شد که باشگاه رقیب با سرعت اقدام به جذب ستاره‌های دیگر تیم‌ها کرد، سجاد شهباززاده مهاجم تیم استقلال به عنوان نخستین خرید این تیم اعلام شد تا بلکه مدیران باشگاه قدری از فشار هواداران خارج شوند.

گفته می‌شد شهباززاده که سابقه آقای گلی فوتبال ایران با پیراهن سپاهان را داشت و همچنین از بازیکنان پیشین استقلال بود، همزمان از باشگاه پرسپولیس هم دارای پیشنهاد است که در نهایت او ترجیح داد به تیم سابق خود بازگردد.

این مهاجم ۳۲ ساله که توانست در ترافیک بالای خط حمله استقلال اعتماد ساپینتو را جلب کرده تا در هفته‌های ابتدایی در ترکیب ثابت قرار گیرد، نتوانست آنطور که باید و شاید انتظارات را برآورده نماید و رفته رفته جای خود را هم در ترکیب ثابت از دست داد.

شهباززاده که در فصل بیستم رقابتهای لیگ برتر با ۲۰ گل آقای گل شده بود، حالا و با گذشت ۹ هفته از فصل جدید نتوانسته اولین گل خود را با پیراهن آبی به ثمر برساند و همین باعث شد تا رفته رفته تحت یکسری فشار قرار گیرد.

شهباززاده در نهمین دیدار فصل آبی پوشان هم به عنوان بازیکن جانشین در دقیقه ۶۵ جای روزبه چشمی را در زمین گرفت تا با احتساب وقت‌های تلف شده اندکی کمتر از ۳۰ دقیقه در زمین حضور داشته باشد.

آبی پوشان در این فصل ۱۱ بار موفق به گلزنی شده‌اند که محمد محبی به همراه کوین یامگا هر کدام با ۳ گل بیشترین سهم را در این گلزنی ها داشته‌اند. مهدی پور، قائدی، غلامی و بابایی هم هر کدام یک بار برای استقلال گلزنی کرده و یک گل آنها هم توسط مدافعان تیم حریف به ثمر رسیده است.

استقلال در هفته دهم لیگ برتر میزبان آلومینیوم اراک است که این بازی ساعت ۱۷ روز جمعه ۲۹ مهر ماه در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

ارسال نظر