|
کدخبر: 276485

شخص ویژه پرسپولیس در انزلی

دیدار دو تیم ملوان و پرسپولیس یک چهره ویژه دارد که این بار نمی‌تواند در این بازی به میدان برود!

فوتبال شخص ویژه پرسپولیس در انزلی

دیدار در حالی بین تیم‌های ملوان و پرسپولیس در چارچوب هفته دهم لیگ بیست و دوم در شهر انزلی برگزار می‌شود که چهره ویژه آن سیدجلال حسینی است!

برکسی پوشیده نیست سید جلال حسینی از دنیای فوتبال خداحافظی کرده و در حال حاضر لباس مربیگری پوشیده است اما تابستان گذشته اتفاقات عجیبی در این خصوص رُخ داد.

قرار بر این بود که کاپیتان انزلی چی پرسپولیس در دیداری دوستانه بین این تیم و ملوان برای همیشه کفش‌هایش را آویزان کند ولی یک اشتباه عجیب از سوی باشگاه پرسپولیس آن را لغو کرد. باشگاه پرسپولیس در حالی که برنامه ریزی ها برای این دیدار خداحافظی انجام شده بود در بیانیه ای عجیب نوشت: «برنامه‌ریزی‌ها برای انجام یک بازی خداحافظی مناسب و در شأن سیدجلال حسینی در حال انجام است. هرچند سیدجلال حسینی آنقدر بزرگ است که بهتر بود بازی خداحافظی‌اش مقابل یک تیم بزرگ خارجی انجام می‌شد اما به دلیل کمبود زمان و در پیش بودن مسابقات لیگ برتر این امکان وجود نداشت.»

به عبارت بهتر سرخپوشان در این بیانیه اعلام کردند که شان حسینی به حدی بالای است که باید با یک تیم خارجی بزرگ دیدار می‌کردند که این مساله به مذاق مدیران ملوان خوش نیامد.

این بیانیه به مسئولان باشگاه ملوان انزلی برخورد تا بلافاصله واکنش نشان داده و ضمن لغو این دیدار اعلام کنند: «با توجه به اطلاعیه غیر حرفه ای و نامحترمانه باشگاه پرسپولیس تهران در صفحه رسمی‌این باشگاه در خصوص دیدار دوستانه با تیم ملوان بندر انزلی، باشگاه ملوان اعلام می‌نمانید ضمن احترام به هواداران باشگاه پرسپولیس، به احترام هواداران خود و حفظ شأن باشگاه ملوان، از انجام این دیدار دوستانه انصراف می‌دهد.»

پس از این ماجرا باشگاه پرسپولیس با اصرار سیدجلال حسینی تلاش کرد به نوعی از همتای گیلانی خود دلجویی کند اما بی‌فایده بود و بازی خداحافظی کاپیتان پرافتخار سرخپوشان تهرانی بر هم خورد. حالا سیدجلال حسینی در حالی به شهرش برمی‌گردد که شاید انتظار داشت همبازیان قدیمی‌اش در ملوان انزلی که حالا مدیرعامل و سرمربی این تیم شده‌اند کمک کنند در دیدار دوستانه پرسپولیس با این تیم او خداحافظی کند اما این اتفاق نیفتاد.

اینکه سیدجلال حسینی چقدر از پژمان نوری و مازیار زارع دلخور است یا نه را نمی‌دانیم و آنچه می‌دانیم بیانیه غیرحرفه‌ای بود که اجازه نداد یکی از بهترین مدافعان تاریخ فوتبال ایران خداحافظی قابل قبولی داشته باشد.

منبع: خبر ورزشی

ارسال نظر