|
کدخبر: 272561

ستاره سابق لوشامپیونه در راه پرسپولیس

به نظر اگر این پیش‌پرداخت به حساب این بازیکن واریز شود شیخ دیگر دلیلی برای امضا نکردن قرارداد ندارد.

فوتبال ستاره سابق لوشامپیونه در راه پرسپولیس

به نظر می‌رسد اگر این پیش‌پرداخت به حساب این بازیکن واریز شود دیاباته دیگر دلیلی برای امضا نکردن این قرارداد نخواهد داشت.

با وجود خوب پیش رفتن مذاکرات، اما مهاجم اسبق استقلال هنوز با پرسپولیس قرارداد امضا نکرده است.

در پی مذاکرات صورت گرفته میان باشگاه پرسپولیس و شیخ دیاباته، این انتظار می‌رفت که مهاجم اسبق استقلال در روز‌های گذشته قراردادش را با پرسپولیس امضا می‌کرد، اما مشورت با خانواده دلیلی بود که این بازیکن با آن امضای قرداد را چند روزی به عقب انداخت.

شیخ-دیاباته

ر همین راستا مسئولان باشگاه پرسپولیس مذاکرات با این مهاجم بلندقامت را ادامه دادند و به نکات مثبت هم رسیدند، اما همچنان دیاباته قراردادی با پرسپولیس امضا نکرده و برخلاف اینکه گفته می‌شود او در روز‌های گذشته قرارداد اینترنتی را امضا کرده، اما دیاباته از این کار به یک دلیل سرباز زده است.

به نظر می‌رسد مشکل خانوادگی این مهاجم برای پیوستن به پرسپولیس برطرف شده، اما او برای امضای قرارداد امروز و فردا می‌کند که البته برخلاف برخی از اخبار منتشره مبنی براینکه دیاباته از پرسپولیسی‌ها وقت خواسته، اما اصل ماجرا اینجا است که این مهاجم منتظر پیش‌پرداخت از سوی باشگاه پرسپولیس است.

به نظر می‌رسد اگر این پیش‌پرداخت به حساب این بازیکن واریز شود دیاباته دیگر دلیلی برای امضا نکردن این قرارداد نخواهد داشت. به نظر می‌رسد باشگاه پرسپولیس تا امشب یا نهایتاً فردا با یکی از بازیکنان مدنظرش (دیاباته و کاوه رضایی) قرارداد امضا خواهد کردَ.

منبع: اندیشه معاصر
  • کامران ارسالی در

    ای تف تو تهران که تمام ثروت جنوب رو داره برا خودش هزینه منه بعد جالبه با پررویی گیر دادن به سپاهان. سپاهان هرچه باشه اقف هانیه و اصفهان شهر با ارزشیه برا ایران ا ما تهران فقط یه شهر بی مصرف بدون هیچ تار یخی و چندین میلیون آدم مفت خور

    • ناشناس ارسالی در

      شما چطور به خودت اجازه میدی از این کلمات استفاده کنی ؟

    • ناشناس ارسالی در

      با بی ادبان باید مثل خودشون رفتارکرد.
      بیشؤره بی نزاکت حرف دهنتو بفهم و اول فکربکن؟بعدش ضرضر بکن مرتیکه.اگه تهران چ ندین میلیون مفت خور داره؟اصفهان؟یه مشت ب ونجل داره که اونم صدقه سره تهران؟هستش که اینجوری شده بدبخته بیچاره.ازقدیم گفتن؟ک ه ماه هیچوقت پشت ابر نمی‌مونه.واینکه بار ه کج؟وحرام؟هیچوقت به منزل نمیره.فولادمبا رکه؟وذوب آهن؟وامثال اینایی که تو اصفهان هستن؟هیچ میدونی که اصل بنیان وسرمایه گذا ری اصلیشون؟اصفهانی نیستن؟۷۰٪اینا از تبری ز و خوزستان و تهران هستن.درضمن؟شمایی که داری میگید مردم تهران چند میلیون مفتخوره ستن؟جمع نبند.سران کشور و بزرگان کشوروکسا ی دیگه داخل همین پایتخت هستن.شانس آوردین چندتا آثار تاریخی و بناهای تاریخی داخلش داره.دلتون به زاینده‌رود خوش بود؟که اون م ازتون گرفتن.ازبس که ناشکری وحرامخوری م یکنید دیگه....دیگه نه از تهران بدحرف بزن ؟ونه از شهرهای دیگه....

  • Gg ارسالی در

    این خبر رو آقای درویش تکذیب کردن و این خ بر دروغ است.

  • محمد ارسالی در

    چقدر بدبختیم ما که یک بازیکن درجه چندم ب رایمان طاقچه بالا میزاره!

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها