|
کدخبر: 272469

زمان رونمایی از صید جدید پرسپولیس مشخص شد

مدافع جدید پرسپولیس از بازی مقابل صنعت نفت در ترکیب اصلی این تیم قرار خواهد گرفت.

فوتبال زمان رونمایی از صید جدید پرسپولیس مشخص شد

مرتضی پورعلی گنجی مدافع جدید پرسپولیس هفته اول لیگ جدید را به دلیل صادر نشدن کارت بازی و همچنین محرومیت به دلیل اخراج در آخرین بازی که در لیگ برتر داشته از دست داد.

مرتضی دیدار مقابل فولاد را هم به دلیل صادر نشدن آی تی سی از دست داد و در دیدار مقابل آلومینیوم اراک هم غایب  بود. طبق قانون، محرومیت بازیکن باید بعد از صدور کارت بازی محاسبه شود.

در واقع  چون آی تی سی پورعلی گنجی قبل از بازی هفته سوم مقابل آلومینیوم اراک هم صادر شد، این بازیکن امکان همراهی پرسپولیس را نداشت و در آن دیدار محرومیت یک جلسه ای خود را پشت سر گذاشت. اتفاقی که ضربه بزرگی برای پرسپولیسی ها بود و باعث شد، برای سومین بازی متوالی نتوانند از مدافع اصلی خودشان استفاده کنند.

حالا و بعد از پشت سر گذاشتن محرومیت، پورعلی گنجی آماده حضور در ترکیب پرسپولیس است و از این بازیکن در بازی این هفته مقابل صنعت نفت آبادان رونمایی خواهد شد. مرتضی این روزها با انگیزه بسیار زیاد در تمرینات پرسپولیس حضور دارد و بی صبرانه منتظر انجام اولین بازی خود برای پرسپولیس است.

با توجه به مصدومیت فرشاد فرجی در بازی مقابل آلومینیوم، حضور پورعلی گنجی در دیدار مقابل صنعت نفت حتمی است و این بازیکن به همراه گئورگی گولسیانی در قلب خط دفاعی پرسپولیس قرار خواهند گرفت.

منبع: خبر ورزشی

ارسال نظر