|
کدخبر: 271170

هافبک استقلال در آستانه جدایی؟

استقلال هر چقدر آغاز فصل نقل و انتقالات هواداران را با برزخ از دست دادن بازیکن و کوتاهی در گرفتن بازیکنان ستاره شروع کرد؛ اما در روزهای پایانی فصل نقل و انتقالات و در حالی که استقلال بازی اول خود را واگذار کرد، لژیونرها و همچنین بازیکنانی که به خاطر خدمت سربازی استقلال را ترک کردند، ردیف کرد و با این بازیکنان قرارداد بست تا هواداران ملتهب کمی آرام شوند.

فوتبال هافبک استقلال در آستانه جدایی؟

مهدی قایدی، محمد محبی، محمدحسین مرادمند و سیاوش یزدانی بازیکنانی هستند که به تیم استقلال ملحق شدند و قراردادشان به ثبت رسید تا استقلالی‌ها نفس راحتی کشیده و برای بازی‌های آتی لحظه شماری کنند، اما قرارداد بستن با بازیکنان جدید تبعاتی هم دارد و چون لیست استقلال پرشده است باید جای خالی برای بازیکنان جدید باز شود. به همین دلیل این روزها گمانه‌زنی‌ها در مورد لیست خروجی ساپینتو زیاد است و احتمال دارد بازیکنانی که شانس بازی کمی در استقلال دارند در این لیست قرار بگیرند تا جا برای بازیکنان تازه وارد باز شود.

به نظر می‌رسد خروجی‌های استقلال از میان ارسلان مطهری، عزیزبک آمانوف، آرمان رمضانی، سعید مهری و سیدمحمد حسینی خواهند بود که گویا دو بازیکن باید قطعاً جدا شوند. جدایی آمانوف از استقلال قطعی به نظر می‌رسد و قرار است یک خروجی دیگر را هم ساپینتو انتخاب کند. این روزها آنهایی که دستی بر آتش دارند به این نکته اشاره می‌کنند که آمانوف ازبک یکی از آن بازیکنانی است که مرد پرتغالی به او اعتقاد زیادی ندارد و احتمال اینکه جمع استقلالی‌ها را ترک کند، زیاد است.

آمانوف از جمله بازیکنان ازبکی بود که چندان در لیگ ما نتوانست بدرخشد و محبوب هواداران هم نشد به همین دلیل برای اینکه در جمع استقلالی‌ها حضور داشته باشد، باید در این مدت کوتاه نظر سرمربی را جلب کند که به نظر نمی‌رسد در این کار موفق شود. استقلال در فصل بیست و دوم با چهره قهرمان حاضر شد، اما در همان نخستین گام نتوانست پیروز شود و در خانه قافیه را به حریف باخت تا ساپینتو در نگه داشتن رکورد مجیدی ناکام باشد، اما سرمربی پرتغالی استقلال که می‌دانست وارث رکوردهای مربی قبلی شده است در نشست خبری بعد از بازی با سپاهان به این نکته اشاره کرد که رکوردهای استقلال برایش چندان اهمیتی ندارد تا سایه این رکوردها از روی نیمکتش برداشته شود؛ اما خیلی زود از مسئولان استقلال خواست با ثبت قرارداد بازیکنان جدید استقلال شرایط حضور آنها در مسابقات مهیا شود.

حالا این نام‌ها پیش روی تیم قهرمان است: «مهدی قایدی، محمد محبی، کاوه رضایی، مردامند و سیاوش یزدانی» حضور این پنج بازیکن در بازی‌های بعدی استقلال می‌تواند حاشیه امنیت این تیم را برای نتیجه گرفتن مقابل حریفان زیاد کند. هنوز بیست و نه هفته پیش روی استقلال است و ساپینتوی پرتغالی هم نیاز دارد در چند بازی موقعیت لیگ ایران را واکاوی کند. از آنجایی که استرا هم در چهار بازی اول خود نتیجه نگرفت، هواداران با این ذهنیت منتظر می‌مانند تا ساپینتو هم راه بردن حریفان را در لیگ برتر ایران بلد شود.

حالا اما همانطور که گفته شد بزودی برای اینکه بازیکنان جدید و نامی استقلال در لیست این تیم به‌صورت قانونی قرار بگیرند، نیاز است نام دو بازیکن در لیست خروجی قرار بگیرد و در این روزهایی که بازیکنان استقلال برای حضور در ترکیب این تیم با هم رقابت می‌کنند، این نگرانی را دارند که در پازل فکری ساپینتو نباشند و مجبور شوند جمع استقلالی‌ها را ترک کنند. در این میان باید منتظر مرد هیجانی استقلال و تصمیمی که برای لیست اصلی این تیم می‌گیرد باشیم و تا اینجای کار طبق گمانه‌زنی‌ها این‌طور تصور کنیم که آمانوف یکی از آنها است.

منبع: خبرورزشی

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها