|
کدخبر: 269186

حمایت کاندیدای انتخابات فدراسیون از اسکوچیچ

کاندیدای انتخابات فدراسیون فوتبال با اشاره به موج ایجاد شده قبلی برای تغییر سرمربی تیم ملی فوتبال ایران آن را بزرگ ترین ضربه بر پیکر ورزش کشور عنوان و تاکید کرد: ظرفیت فعلی فوتبال کشور مثال زدنی است.

فوتبال حمایت کاندیدای انتخابات فدراسیون از اسکوچیچ

مسعود حیدرزاده، کاندیدای  انتخابات فدراسیون فوتبال در خصوص حواشی اخیر تیم ملی فوتبال گفت: اشتباه بزرگ فدراسیون در روزها و هفته های اخیر ایجاد موج برای تغییر در ترکیب کادر فنی تیم ملی فوتبال بزرگسالان بود زیرا عملا وقتی برای تغییر و ارتقا سطح کیفی تیم ملی باقی نمانده و به همین علت ضرورت داشت تا از کادرفنی فعلی تیم ملی حمایت شود تا در حد معقول هماهنگی میان اعضای تیم ملی ایجاد و با یکدلی و انجام دو یا سه بازی تدارکاتی با کیفیت دیگر، تیم برای جام جهانی آماده شود.

وی افزود: مشخصا در این چند ماه محدود که تا جام جهانی باقی مانده است، هیچ مربی کاربلدی نمی تواند سطح کیفی تیم ملی را ارتقا دهد و این بهانه نیز همواره برای او بوجود می آمد که نمی توانسته در این مدت زمان محدود اقدام خاصی انجام دهد و عملا مسئولیتی نیز در این زمینه متوجه او نخواهد بود.

دبیر آموزش کانون مربیان فوتبال جمهوری اسلامی ایران خاطرنشان کرد: آخرین فرصت ما برای تغییر سرمربی پس از باخت به کره جنوبی بود و اگر در آن برهه زمانی چنین تصمیمی گرفته نشده، دیگر نباید مساله تغییر سرمربی تیم ملی مطرح می شد تا اختلاف میان اعضای تیم ملی ایجاد شود.

سرمربی پیشین ماشین سازی تبریز با اشاره به این که امروز ضرورت دارد تا همه ارکان فوتبال از تیم ملی و کادرفنی آن حمایت کنند، گفت: زمان زیادی تا آغاز جام جهانی باقی نمانده و باید از تمامی ظرفیت های موجود استفاده شود تا تیم ملی فوتبال بهترین نتیجه را در جام جهانی کسب کند.

حیدرزاده ادامه داد: امروز فرمانده فوتبال کشور رئیس فدراسیون و فرمانده مستطیل سبز، سرمربی تیم ملی است و بازیکنان نیز سرباز ملت و ارکان فوتبال هستند و هیچ فردی حق ندارد در خصوص سرمربی تیم ملی فوتبال صحبت کند و این یک عرف در جهان ورزش است که باید در ایران نیز مورد توجه جدی تر قرار گیرد.

وی افزود: در جام جهانی ما با سه تیم بسیار قوی هم گروه شده ایم که هر سه فوتبال را در بالاترین سطح پیگیری می کنند و به همین علت باید با تمرکز کافی و به دور از حواشی پیش رفت و از فرصت بازی تدارکاتی با تیم ملی فوتبال اروگوئه بهترین استفاده را کرد.

کاندیدای  انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال تصریح کرد: امروز فوتبال ایران نیاز به یک برنامه راهبردی و بلندمدت دارد تا بتواند همچون تیم ملی والیبال به صورت بلندمدت نتایج مطلوبی کسب و در آینده جز ۱۰ تیم ملی برتر فوتبال جهان قرار گیرد.

حیدرزاده افزود: این قابلیت وجود دارد و فدراسیون فوتبال باید به این سمت حرکت کند تا با بهره گیری از استعدادها و در قالب یک برنامه بلندمدت به سمت توسعه بخش های مختلف فوتبال در کشور گام بردارد.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها