|
کدخبر: 264364

۲ ستاره مطرح خارجی در لیست یحیی

یحیی گل محمدی که طی دو فصل حضورش در پرسپولیس هرگز بازیکنان خارجی خوبی جذب نکرده و دلیل این موضوع را قوانین عجیب و غریب سازمان لیگ تلقی کرده بود، در فصل پیش رو مشکلی برای جذب بازیکن خارجی ندارد و به همین دلیل به دنبال جذب دو بازیکن خارجی کارنامه دارد در پست های دفاع و خط حمله است.

فوتبال ۲ ستاره مطرح خارجی در لیست یحیی

گل محمدی که در ذوب آهن بازیکنان خارجی خوبی جذب کرده بود، حالا به دنبال این است تا با جذب بازیکنان خارجی خوب خاطرات تلخ هواداران و اهالی فوتبال را نسبت به انتخاب هایی که طی دو فصل اخیر در پرسپولیس داشت، پاک کند.

او در بدو ورود با جذب استوکس و اوساگونا موافقت کرد. کاری که کالدرون نکرده بود و یکی از دلایل اخراجش نیز همین بود. استوکس و اوساگونا اولین نفرات خارجی بودند که در زمان یحیی جذب شدند و در ادامه نیز هنانوف و صفروف از تاجیکستان و تمیروف از ازبکستان جذب شدند. نفراتی که اگرچه ملی پوش بودند اما هیچکدام کارایی زیادی در پرسپولیس نشان ندادند و جالب این که سرمربی پرسپولیس برای جذب هرکدام از این نفرات موانعی را عنوان کرد که حالا این موانع دیگر وجود ندارند و او می تواند بدون هیچ مشکلی بازیکنان خارجی خوبی جذب کند.

به همین دلیل او به دنبال یک مدافع مستحکم و همین طور مهاجمی سرزن و بلفند قامت است تا در لیگ ۲۲ او را همراهی کنند.

حال باید دید بازیکنان خارجی مورد نظر گل محمدی می توانند نظر کارشناسان را جلب کنند یا به همان سرنوشت بازیکنان قبلی دچار خواهند شد.

منبع: طرفداری

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها