|
کدخبر: 263256 سهیل مافی

اختصاصی گسترش نیوز؛

رونمایی استقلال از شاه ماهی نقل و انتقالات

کاوه رضایی مهاجم ۳۰ ساله ملی پوش، گزینه اصلی کادرفنی استقلال برای تقویت خط حمله آبی ها در تابستان به شمار می رود.

فوتبال رونمایی استقلال از شاه ماهی نقل و انتقالات

به گزارش گسترش نیوز؛ با نزدیک تر شدن به فصل داغ نقل و انتقالات، بازار شایعات نیز رونق بیشتری گرفته است. استقلال و پرسپولیس برای حضور پرقدرت در فصل آینده، آماده رقابت تنگاتنگ جهت جذب بازیکن هستند. در حال حاضر مسئولان پرسپولیس با قدرت در حال تقویت ترکیب فعلی خود هستند تا با جذب ستارگان موردنظر  کادرفنی، بار دیگر کوی سبقت را از رقیب سنتی ربوده و به قهرمانی دست پیدا کنند. پرسپولیس تا به امروز به توافق نهایی با مرتضی پورعلی گنجی و علیرضا بیرانوند رسیده و قرارداد موثرترین بازیکن خود یعنی مهدی ترابی را نیز تا سال ۱۴۰۳ تمدید کرده است.

در اردوی رقیب اوضاع طور دیگری پیش می رود. آبی ها پس از دستیابی به قهرمانی، قصد دارند که در پنجره نقل و انتقالات شتاب زده عمل نکنند. کارشناسان معتقد هستند که هدف اصلی استقلال در روزهای آتی، باید حفظ استخوان بندی تیم و تمدید با مهره های تاثیرگذار باشد. در ادامه و با حفظ شاکله اصلی تیم، در چند پست نیاز به تقویت وجود دارد.

یکی از پست هایی که استقلال در آن نیاز به یارگیری دارد، مهاجم نوک است. عده ای بر این باور هستند که استقلال بر خلاف خط دفاعی کارآمدی که در این فصل برخوردار بود، در فاز تهاجمی زهر آنچنانی نداشت. به جز کوین یامگا (که پست اصلی او نیز فوروارد نیست)، اکثر مهاجمان استقلال در فصل جاری عملکرد قابل دفاعی نداشتند.

یکی از گزینه های تقویت خط حمله استقلال کاوه رضایی، مهاجم سابق آبی ها است. کاوه در سال ۹۵ با عقد قرارداد یک ساله(!) به استقلال پیوست. او در ۴۰ بازی برای استقلال موفق به زدن ۱۳ گل برای آبی ها شد. نهایتا پس از یک سال از جمع آبی پوشان جدا شده و به شارلوا بلژیک پیوست.

ابراهیمی-و-رضایی

بازیکن ۳۰ ساله تیم ملی، درحالی مورد علاقه کادرفنی استقلال است که در تیم سابق خود عملکرد چشمگیری نداشته است. کاوه به علت مصدومیت چند ماهی می شود که حتی پا به توپ هم نشده است. این مسائل به علاوه مبلغی که آبی ها برای جذب او باید هزینه کنند، باعث تردید مسئولان استقلال شده است. رضایی برای یک فصل مبلفی در حدود ۵۰۰ هزار دلار (۱۵ میلیارد تومان) برای استقلال آب خواهد خورد که مبلغ بالایی به شمار می رود.

شنیده ها از آن حکایت دارد که رضایی گزینه اصلی فرهاد مجیدی برای خط حمله به حساب می آید. این مسئله می تواند موانع مذکور را حل کرده و مهاجم کرمانشاهی را بار دیگر آبی پوش کند. باید صبر کرد و دید که آیا مهاجم محبوب هواداران، بار دیگر استقلالی می شود یا این مذاکرات به در بسته خواهد خورد.

  • ناشناس ارسالی در

    شاه ماهی؟این جوجه ماهی هم نیست...بازیکن دیپورتی و سکو نشین

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها