|
کدخبر: 261926

نتوانستیم بازی را خوب مدیرت کنیم

سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: گل اول مسابقه را در دقیقه ۴۴ و گل دوم را در دقیقه ۱۰۰ بازی دریافت کردیم. این نشان می‌دهد بچه ها خوب نتوانستند بازی را مدیریت کنند.

مجتبی حسینی در نشست خبری بعد از بازی پیکان و فولاد خوزستان در هفته بیست و هشتم ک، اظهار داشت: ز جمیع جهات بازی بدی نبود. پیکان در نیمه اول کمی سنگین بود و نتوانستیم از بالا پرس کنیم. بازی را در این نیمه زیاد در اختیار حریف قرار دادیم، اما موقعیتی به حریف ندادیم. نیمه دوم کار را بهتر شروع کردیم و توانستیم به گل تساوی رسیدیم. گل دوم را هم در ثانیه آخر روی جوانی و کم‌تجربگی بازیکنان دریافت کردیم.

وی افزود: تیم ما به این خاطر که از بازیکنان جوان استفاده می کند بعضی وقتها اذیت می‌شود. تمام تلاشمان این است در بازیهای باقیمانده بهترین نتیجه را بگیریم و فصل را خوب تمام کنیم. گل اول مسابقه را در دقیقه ۴۴ و گل دوم را در دقیقه ۱۰۰ بازی دریافت کردیم. این نشان می‌دهد بچه ها خوب نتوانستند بازی را مدیریت کنند. به هر حال به هر دو تیم خسته نباشید می گویم. بچه‌ها هم زحمت‌شان را کشیدند.

سرمربی تیم فوتبال پیکان در پاسخ به اینکه ارزیابی‌اش از داوری مسابقه چطور بود، تصریح کرد: دوست ندارم زیاد درباره داوری صحبت کنم. این موضوع خیلی به حیطه کاری من مربوط نمی شود. ضمن اینکه روزی که تیم ما می‌بازد درباره داوری صحبت کنیم، حالت بهانه‌گیری می‌شود. درباره داوری صحبت نکنم بهتر است. 

وی پیرامون تجربه ذ نسبت به پیکان گفت: شما تعویض‌های فولاد را ببینید. آقای خلعتبری با پاس عالی در ثانیه‌های پایانی گره بازی را باز کرد. نیروهای آنها، خیلی نیروهای، پررنگ تری بودند. به هر حال مجبوریم هزینه سازندگی خودمان را بدهیم؛ اما هیچ وقت ناامید نیستیم و به کارمان ادامه می دهیم. امیدواریم به شرایط خوبمان برگردیم.

منبع: ایلنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها