|
کدخبر: 260646

توپ به دست مدافع شهرخودرو برخورد کرد

سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: زیکن خارجی تازه به تیم آمده و مدت ۱۰ روز است که کنار ما کمک می کند. باید کم کم با شرایط آشنا شود و با تیم هماهنگ شود.

مجتبی حسینی در نشست خبری بعد از بازی پیکان و شهرخودرو در هفته بیست و هفتم لیگ برتر، اظهار داشت: در مجموع بازی بدی نبود. توانستیم بازی را کنترل کنیم. بعد از گلی که زدیم یک مقدار تحت فشار احساسی آن تیم قرار گرفتیم. سعی کردیم تجمع دفاعمان را زیاد کنیم. خیلی هم به تیم حریف موقعیت ندادیم.

وی افزود: اما روی موقعیتی که زیاد کار کردیم و می دانستیم تیم حریف روی اوت خوب کار می کند گل مساوی را خوردیم. در ادامه بازی، خیلی بازی ریسکی شد. با توجه به جایگاه شهرخودرو آنها هجوم آوردند که بازی را تمام کنند و گل دوم را به ثمر برسانند. که چند موقعیت در ضد حمله نصیب ما شد. در مجموع فکر می کنم بازی خوبی بود و هر دو تیم انرژی خودشان را گذاشتند.

سرمربی تیم فوتبال پیکان با ارزیابی عملکرد داوری گفت: ما تصمیم گرفتیم درباره داوری زیاد صحبت نکنیم. داور، جوان بود. اما یک صحنه که مربوط به تیم ما بود، آن توپی بود که در هجده قدم موقعیت شوت گیر ما آمد و به دست دفاع شهرخودرو خورد. فقط تقاضایم این است که بیایند بگویند قانون هند چیست؟ یک وقتی راحت خطای پنالتی می گیرند یک وقتی هم نمی گیرند. دوست دارم بدانم چه توپ‌هایی در محوطه جریمه به دست برخورد کند پنالتی است؟ برای اینکه خودم مطلع شوم می خواهم بدانم. چون توپ کاملاً به دست بازیکن شهرخودرو خورد.

وی درباره شرایط تیتو اوکلو بازیکن سودانی خود عنوان کرد: بازیکن خارجی تازه به تیم آمده و مدت ۱۰ روز است که کنار ما کمک می کند. باید کم کم با شرایط آشنا شود و با تیم هماهنگ شود. بازیکن بدی نیست. دارد زحمتش را می‌کشد.

حسینی درباره جوانگرایی تیمش گفت: تیمی هستیم که با هزینه کم و جوانان پیش می رویم. سعی می کنیم به فوتبال خدمت کنیم. داریم سالم فوتبال بازی می کنیم و جوانان را از تیم امید آوردیم. سعی میکنیم باعث پیشرفت این بازیکنان و تیم پیکان شویم.

منبع: ایلنا

ارسال نظر