|
کدخبر: 261669

مجیدی در جمع پیرترین سرمربیان قهرمان استقلال

شما می دانید ۸ خردادماه که وریا غفوری جام قهرمانی را بالای سر می برد و اولین قهرمانی فرهاد مجیدی با استقلال در لیگ برتر به ثبت می رسد، سرمربی استقلال چند ساله است؟

فوتبال مجیدی در جمع پیرترین سرمربیان قهرمان استقلال

فرهاد مجیدی درست در فاصله ۵ روز تا جشن تولد ۴۶ سالگی اش، به صورت رسمی صاحب عنوان قهرمانی لیگ برتر می شود. اگرچه استقلال چند روز قبل کار لیگ را تمام کرده اما جشن قهرمانی ۸ خرداد و ۵ روز قبل از تولد ۴۶ سالگی فرهاد مجیدی که متولد ۱۳ خرداد ۱۳۵۵ است برگزار می شود.

مجیدی در میان مربیانی که برای اولین بار با استقلال قهرمان شدند، از لحاظ سنی نفر پنجم است. البته منصور پورحیدری وقتی برای بار دوم استقلال را قهرمان کرد، ۵۶ ساله بود. قلعه نویی برای بار سوم در ۵۰ سالگی استقلال را قهرمان کرد و رایکوف هم دومین قهرمانی اش را در ۴۷ سالگی برای استقلال به دست آورد. اما این سه نفر و علی دانایی فرد وقتی برای اولین بار با استقلال قهرمان لیگ یا رقابت های سراسری شدند، کمتر از ۴۶ سال سن داشتند.

تنها ناصر حجازی اولین قهرمانی اش را در ۴۸ سالگی به دست آورد و از این حیث فرهاد مجیدی بعد از علی دانایی فرد (در ۳۶ سالگی)، رایکوف و امیر قلعه نویی (در ۴۳ سالگی)، منصور پورحیدری (در ۴۵ سالگی) در جای پنجم قرار می گیرد.

منبع: طرفداری

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها