|
کدخبر: 261357

نقش یک شرکت خاص در خرید‌های پرسپولیس

داستان نقل و انتقالات پرسپولیس از زمان حضور کادرفنی جدید به بحث داغ این روزهای فوتبال تبدیل شده است.

فوتبال نقش یک شرکت خاص در خرید‌های پرسپولیس

پرسپولیس بعد از کسب نتایج ضعیف در سال ۱۴۰۱ عملا قهرمانی در لیگ برتر این فصل را از دست داد تا هواداران این تیم انتقادات کم‌سابقه‌ای را نسبت به یحیی گل‌محمدی و دستیاران او مطرح کنند.

پیشتر اگر صحبت از دلالی و یا جذب بازیکنان معمولی از کانال‌های خاص؛ خط قرمز برخی هواداران بود این روزها به صورت علنی و حتی تند نسبت به این موضوع صحبت می‌کنند. هرچند کادر فنی پرسپولیس هیچوقت نسبت به این ابهامات پاسخ نداد اما مهدی رسول‌پناه بار دیگر با انجام یک مصاحبه طوفانی این‌بار با خبرگزاری فارس اتهامات سنگینی را نسبت به کادر فنی سرخ ها مطرح کرد.

رسول‌پناه در طول مدیریت خود بارها با گل‌محمدی دچار چالش جدی شد تا جایی که یحیی گل‌محمدی در نشست خبری به صورت مستقیم اعلام کرد یا جای او است یا رسول‌پناه!

مدیرعامل برکنار شده سرخ‌ها اما بعدها اعلام کرد چون زیر بار درخواست‌های عجیب یحیی مبنی بر اضافه کردن قرارداد و بندهای عجیب او نشده، یحیی با او سر لج افتاده است.

رسول‌پناه در گفت و گویی به جذب پرتعداد بازیکنان از یک شرکت نقل و انتقالاتی بازیکن اشاره کرده که به طور مثال ۴ بازیکن از ۵ بازیکن این فصل از این شرکت جذب شدند. بجز رضا اسدی که ایجنت او افشین خماند است؛ ۴ بازیکن دیگر مثل حامد پاکدل، رضا دهقانی، علیرضا ابراهیمی و علی نعمتی همگی یک ایجنت مشترک دارند که زیر نظر این شرکت کار می‌کند. همچنین گفته می‌شود ایجنت یحیی گل‌محمدی هم زیر نظر همین شرکت فعالیت می‌کند و به همین است که حالا هواداران پرسپولیس از یحیی گل‌محمدی سوال دارند که چرا اکثر خریدهای ۲ فصل اخیر سرخ‌ها فقط از یک کانال مشخص جذب باشگاه شده است؟

باید دید در صورت ابقای یحیی باز هم برای فصل جدید خریدها از این شرکت خواهد بود یا بازیکان دیگری هم شانس حضور در پرسپولیس را دارند؟

منبع: رکنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها