|
کدخبر: 259808

ضرر میلیاردی پرسپولیس از مصدومیت امیری!

مصدومیت شدید وحید امیری در بازی دیروز پرسپولیس مقابل ذوب آهن، می تواند به منجر به از دست رفتن جام جهانی برای این بازیکن شود.

فوتبال ضرر میلیاردی پرسپولیس از مصدومیت امیری!

وحید امیری که پس از مدتی غیبت روز گذشته به عنوان بازیکن تعویضی در بازی پرسپولیس مقابل ذوب آهن وارد زمین شد، در دقیقه ۸۹ مسابقه پس از برخورد بازیکن حریف نتوانست از زمین بلند شود و با برانکارد به آمبولانس منتقل شد تا با هواپیما به تهران برگردد. علیرضا حقیقت، پزشک تیم پرسپولیس درمورد مصدومیت امیری شب گذشته توضیحات کاملی ارائه نکرد اما اشاره کرد که شدت مصدومیش به حدی بود که نمی‌توانست از جای خود بلند شود. تا جایی که شنیده می شود امیری فاصله فرودگاه تا بیمارستان را هم با آمبولانس طی کرده است.

در آخرین آپدیت مشخص شده است که مصدومیت امیری به حدی جدی است که منجر به تصمیم کادرپزشکی برای عمل جراحی او شده و هافبک ملی پوش سرخپوشان فردا باید زیر تیغ جراحان برود. این درحالی است که در صورت عمل جراحی، امیری به طور قطعی باقی مانده مسابقات فصل را از دست می‌دهد و ریکاوری او و بازگشت به تمرینات برای شروع فصل جدید هم در هاله ای از ابهام قرار می گیرد.

او که جزو بازیکنن ثابت تیم ملی هم محسوب می شود، درحالی که از یک مصدومیت سخت باز می گشت، در بازی دیروز زمان زیادی را برای گرم کردن سپری نکردن و احمال دارد یکی از دلایل عود کردن آسیب دیدگی اش همین باشد. اگر وضعیت بهبودی امیری پس از عمل جراحی طول بکشد، او برای مسابقات جام جهانی قطر ۲۰۲۲ نمی تواند تیم ملی را همراهی کند و این یعنی پرسپولیس هم باید از پاداش حضور این بازیکنش در رقابت های جام جهانی که توسط فیفا پرداخت می شود و تقریبا ۶ میلیارد می شود، چشم پوشی کند.

منبع: اقتصاد آنلاین

ارسال نظر

 

سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها