|
کدخبر: 259217 سهیل مافی

گفت و گوی گسترش نیوز با پیشکسوت باشگاه استقلال؛

استقلال بازیکن محور نیست / مساوی مقابل سپاهان با‌ ارزش بود

علی موسوی پیشکسوت باشگاه استقلال اظهار کرد: استقلال در درون دروازه تیم مطمئنی نشان داد و همینطور در خط دفاعی بسیار خوب و منظم عمل کرد. در مورد خط میانی هم مجموعا عملکرد هافبک ها مطلوب بود. اما در خط حمله انتظارها خیلی برآورده نشد. در کل استقلالِ مجیدی یک تیم خوب و هماهنگ در این فصل نشان داد و تیم بازیکن محوری نبود.

فوتبال استقلال بازیکن محور نیست / مساوی مقابل سپاهان با‌ ارزش بود

استقلال پس از حذف تلخ خانگی در جام حذفی مقابل نساجی، در هفته بیست و پنجم لیگ برتر به مصاف سپاهان رفت. بازی خارج از خانه ای که می توانست استقلال را به قهرمانی نزدیک کند ولی در نهایت کار به تساوی کشیده شد. استقلال خیلی زود توسط دانشگر به گل رسید ولی روی یک غافلگیری گل مساوی را دریافت کرد تا نبرد حساس اصفهان برنده‌ای نداشته باشد.

با توجه به برد پرسپولیس مقابل پیکان، فاصله قرمزها با صدرجدول کاهش پیدا کرد تا استقلال بیش از پیش خطر رسیدن رقیب سنتی را به صدر جدول احساس کند. حالا شاگردان مجیدی ۵ دیدار سخت را پیش روی خود می بینند و کوچک ترین لغزشی در ادامه راه می تواند هزینه سنگینی برای آبی های پایتخت در پی داشته باشد. برای بررسی بیشتر این موضوع گسترش نیوز گفت و گویی با علی موسوی بازیکن اسبق استقلال انجام داده که در ادامه می خوانید.

ارزش تساوی استقلال مقابل سپاهان

علی موسوی پیشکسوت استقلال درباره عملکرد آبی‌ها مقابل سپاهان عنوان کرد: استقلال در این بازی سخت خارج از خانه عملکرد خوبی داشت و به نظر من گرفتن مساوی از سپاهان در اصفهان نتیجه قابل قبولی بود. حتی می توان گفت که این مساوی برای استقلال یک برد محسوب می شود؛ چون که سپاهان به عنوان یک تیم ریشه دار و قابل احترام، در این فصل بازی های خوبی را به نمایش گذاشته و از مهره های قابلی نیز بهره مند است. در مجموع نتیجه حاصل شده در اصفهان برای استقلال با ارزش بود.

اختلاف ۴ امتیاز با پرسپولیس حاشیه امنیت مناسبی است

او در رابطه با بازی های باقی مانده استقلال در لیگ و شانس کسب عنوان قهرمانی گفت: جذابیت فوتبال به همین حساسیت ها و چالش هاست که پیش روی تیم ها قرار می گیرد. هر تیمی که موفق شود که در بحث روحی و روانی بهتر کار کند، شانس بیشتری برای رسیدن به موفقیت و در نهایت کسب جام قهرمانی دارد. اختلاف امتیاز فعلی استقلال با تیم دوم یعنی پرسپولیس، حاشیه امنیت مناسبی است و قطعا همه تیم ها در ۵ بازی باقی مانده فراز و نشیب خواهند داشت. تیمی که مدیریت مناسبی داشتنه باشد، طبیعتا سرانجام بهتری هم نصیبش می شود. این ۴ امتیاز اختلافی که استقلال ایجاد کرده، کمک می کند تا تیم از لحاظ روحی و روانی از حریف پیش باشد.

استقلال-دانشگر

بازی سختی پیش روی استقلال است

موسوی درمورد بازی بعدی استقلال در برابر شهرخودرو اظهار کرد: مسلما در نیم فصل دوم تیم ها برای رسیدن به هدفی که دارند با تمام قوا خواهند جنگید؛ حالا این هدف قهرمانی باشد یا بقا در لیگ. در خصوص بازی دوشنبه استقلال مقابل شهرخودرو، از آن جایی که تیم مشهدی چیزی برای از دست دادن ندارد قطعا با تمام وجود در برابر استقلال قرار می گیرد تا در تهران امتیاز بگیرد. کادرفنی و بازیکنان استقلال باید در این پنج بازی نهایی، اوج حرفه‌ای‌گری خود را نشان دهند تا مقتدرانه صدرنشین بمانند و در نهایت موفق به کسب قهرمانی شوند. به عقیده من بازی سختی پیش روی استقلال است.

عملکرد حسین زاده نرمال بوده است

پیشکسوت استقلال در خصوص عملکرد جوانان استقلال در این فصل گفت: به هرحال تمام تیم های لیگ در این فصل از لحاظ داشتن استعداد ناب یا بازیکن جوان و آینده دار، در یک سطح قرار دارند. مدتهاست که در استقلال هم آن طور که باید و شاید بازیکن با استعدادی دیده نشده که علت این موضوع رکود فوتبال ایران است. در این فصل هم آقای حسین زاده به نظرم عملکرد نرمالی داشته و بد کار نکرده است. معتقدم که امسال تیم ها در لیگ نوسان زیادی داشته اند اما استقلال نسبت به بقیه فراز و نشیب کم تری داشته که این اختلاف امتیاز فعلی نیز بیانگر همین مطلب است.

ضعف خط حمله استقلال در این فصل

موسوی در پایان در رابطه بازیکنان شاخص استقلال در این فصل بیان کرد: استقلال در درون دروازه تیم مطمئنی نشان داد و همینطور در خط دفاعی بسیار خوب و منظم عمل کرد. در مورد خط میانی هم مجموعا عملکرد هافبک ها مطلوب بود. هافبک های استقلال در این فصل در خدمت تیم بوده و جنگنده بازی کردند. اما در خط حمله انتظارها خیلی برآورده نشد. در کل استقلالِ مجیدی یک تیم خوب و هماهنگ در این فصل نشان داد و تیم بازیکن محوری نبود.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها