|
کدخبر: 258535

داور فریب بازیکن حریف را خورد

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت:‌ برعکس هوادار ما خوب بازی نکردیم و شرمنده هواداران شدیم.

فوتبال داور فریب بازیکن حریف را خورد

مهدی تارتار پس از شکست ذوب آهن مقابل هوادار در نشست خبری اظهار داشت: بازی را بد شروع کردیم و در ۱۵ دقیقه اول بچه های ما سر در گم بودند و یکی دو موقعیت به هواداری دادند که بسیار خوب و دونده بازی کرد. البته بعد از آن بازی متعادل شد و با شروع نیمه دوم تغییراتی را ایجاد کردیم. بازی تحت کنترل ما بود تا اینکه روی یک ضربه ایستگاهی گل خوردیم. می‌دانستیم با وجود معین عباسیان هوادار روی ضربات ایستگاهی خطرناک است. 

وی ادامه داد: خیلی تاکید کرده بودیم که خطا نکنید، اما داور متاسفانه فریب بازیکن حریف را خورد و بعد  از فعل و انفعالات هوادار به گل رسید و توانست از گلش هم به خوبی محافظت کند.  در مجموع ما خوب نبودیم و هوادار بهتر از ما بازی کرد. شرمنده هوادارانی شدیم که این همه راه آمدند و از ما حمایت کردند. این وقفه ها در لیگ به ما ضربه زد، چون تیم ما قبل از آن انسجام خوبی را پیدا کرده بود.

سرمربی ذوب آهن در مورد اینکه مهره کلیدی در این مسابقه نداشتید، گفت: هم مصدوم داشتیم و هم محروم. سعید باقرپسند مصدوم بود و به تازگی رسیده و از او استفاده کردیم. رضا خالقی فر هم تلاشش را کرد. هوادار هم تیم خوب و دونده‌ای است و از لحاظ ساختار دفاعی عملکرد خوبی دارد. خوب دفاع کرده و کمتر به حریفان موقعیت دادند.

تارتار در مورد قاسم حدادی فر عنوان کرد: من همیشه گفته ام که درهای باشگاه به روی قاسم باز است و حالا تصمیم با خود او است، ما از آمدنش استقبال می‌کنیم.

منبع: ایلنا

ارسال نظر