|
کدخبر: 258071

شانس قهرمانی پرسپولیس چقدر است؟

لژیونر جوان و بازیکن سابق پرسپولیس گفت: پرسپولیس هنوز هم برای قهرمانی شانس دارد و می‌تواند از شانس خود بهترین بهره را ببرد.

فوتبال شانس قهرمانی پرسپولیس چقدر است؟

سعید حسین پور، بازیکن اسبق تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به آخرین وضعیتش اظهار داشت: چند روز پیش با توافقی که با مسوولان باشگاه کاوالای یونان داشتم، قراردادم را با این تیم فسخ کردم و در حال حاضر بازیکن آزاد محسوب می شوم.

وی در مورد علت اصلی جدایی اش از این تیم یونانی تاکید کرد: شرایط بدی در تیم نداشتم ولی علت اصلی جدایی ام از  کاوالا جدایی الکس نوری از این تیم بود. به هر حال من با نظر او به این تیم آمده بودم و ترجیح دادم با جدایی اش دیگر در کاوالا نمانم.

بازیکن سابق پرسپولیس در خصوص وضعیت نهایی خود برای ادامه فوتبال خاطرنشان کرد: همان طور که گفتم من بازیکن آزاد هستم و با تیمی قرارداد ندارم. در حال حاضر در ایران که امکان نقل و انتقالات وجود ندارد، به همین دلیل تا پایان فصل صبر می کنم تا برای فصل آینده شرایط را بررسی کنم و بهترین انتخاب را داشته باشم

وی از اتفاقاتی که در پرسپولیس و پس از آن در یونان برایش رخ داد به عنوان تجربیات ویژه یاد کرد و گفت: به هرحال در فوتبال اتفاقاتی از این قبیل اجتناب ناپذیر است و من این اتفافات را بدشانسی یا بدبیاری نمی دانم و آنها را به چشم تجربیات ویژه ای می بینیم که می توانم از آنها برای موقعیت های بعدی ام استفاده کنم.

حسین پور در مورد وضعیت حال حاضر پرسپولیس گفت: پرسپولیس هنوز یکی از مدعیان قهرمانی است و می تواند شرایط جدول را تغییر دهد. به نظرم کسب عنوان قهرمانی برای پرسپولیس اصلا دور از دسترس نیست و با توجه به بازی های باقی مانده و این موضوع که حریفان استقلال، حریفانی سرسخت تر از پرسپولیس هستند، این شانس برای پرسپولیس وجود دارد با استفاده از شرایط، وضعیت جدول را تغییر داده و امسال هم مثل پنج فصل قبل قهرمانی را به هواداران هدیه بدهد. 

منبع: برنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها