|
کدخبر: 255330

رونمایی از حریف جدید هالک فتوشاپی / گوریل از راه رسید!

گوریل قزاق در ویدئویی خطاب به سجاد غریبی گفت: هالک واقعی من هستم، تو و مارتین بزدل هستید، بیا باهم مبارزه کنیم!»

فوتبال رونمایی از حریف جدید هالک فتوشاپی / گوریل از راه رسید!

بعد از لغو مبارزه ی سجاد غریبی و مارتین فورد، آن هم تنها چند هفته پیش از تاریخ تعیین شده برای مسابقه، به نظر می رسد هالک ایرانی حریف جدیدی پیدا کرده است. غریبی قرار بود در مبارزه ای بزرگ در سالن O۲ لندن به مصاف فورد رود، اما این مسابقه به شکل بحث برانگیزی لغو شد. حالا به نظر می رسد راه غریبی و فورد دیگر از هم جدا شده و مبارز دیگری که به تایتان قزاق معروف است، غریبی را به مبارزه طلبیده است.

ومانوف آلمات باخیتوویچ، اینفلوئنسری از قزاقستان است که به اندازه غریبی یا فورد طرفدار ندارد اما این مانع از آن نشده که خواستار مبارزه با هالک ایرانی نشود. او در فضای مجازی هالک ایرانی را به مبارزه طلبیده و هم غریبی و هم فورد را بزدل خوانده است.

مدیر برنامه های سجاد غریبی، مصطفی هاشم زهی، دیروز در اینستاگرام خود ویدئویی از رجزخوانی های تایتان قزاق منتشر و اعلام کرد او به زودی به طور رسمی به عنوان حریف جدید سجاد غریبی معرفی خواهد شد.

باختیوویچ-قزاق

ومانوف-قزاق

گوریل قزاق در این ویدئو خطاب به غریبی می گوید: «هالک واقعی من هستم، تو و مارتین بزدل هستید – بیا باهم مبارزه کنیم!»

باخیتوویچ که اهل شهر آلماتیِ قزاقستان است، مدعی است دو بار در مسابقات بدنسازی به قهرمانی رسیده و نزدیک به ۲۱ هزار دنبال کننده در اینستاگرام دارد. او در صفحه ی خود تصاویری از اندام عضلانی خود و ویدئوهایی از حضورش در برنامه های تلویزیونی منتشر کرده است. او در اینستاگرامش قد خود را ۱۷۴ سانتیمتر و وزنش را ۱۱۵ کیلوگرم عنوان کرده است. تعداد دنبال کنندگان او در برابر یک میلیون دنبال کننده ی غریبی و ۳/۹ میلیون دنبال کننده ی فورد اندک به نظر می رسد.

به عقیده فورد مبارزه او و غریبی به دلیل نگرانی هایی که به دنبال مصاحبه غریبی در ایران در خصوص وضعیت روانی هالک ایرانی به وجود آمد، لغو شد. غریبی در میانه این مصاحبه شروع به اشک به ریختن کرده بود. به علاوه این نگرانی وجود داشت که این مبارزه عادلانه نباشد چرا که برتری فورد از همان اندک ویدئوهای منتشر شده از تمرینات هر دو حریف روشن بود.

غریبی در نشست خبری ای که در رابطه با مسابقه اش با فورد برگزار شد، در پاسخ به سؤال حریفش درباره جدی بودنش برای شرکت در مبارزه مذکور، مدعی شد که مشتاقانه برای این مبارزه تمرین کرده و در همین تمرینات ۱۳ کیلو وزن کم کرده است. بعداً مصاحبه ای تصویری از غریبی منتشر شد که در آن ادعا کرد از سوی پدر و مادر خود طرد شده و سپس شروع به گریه کرد.

منبع: خبر ورزشی

ارسال نظر