|
کدخبر: 254841

توافق پرسپولیس با یک ستاره اروپایی؟

بوژیدار رادوشویچ گلر سابق سرخ‌ها می‌گوید با این مدیرانی که در پرسپولیس هستند نمی‌شود توافق کرد.

فوتبال توافق پرسپولیس با یک ستاره اروپایی؟

بوژیدار رادوشویچ در خصوص حکم اعلام شده از سوی فیفا در پرونده شکایتش از پرسپولیس گفت: «تمام شد! فیفا تصمیم لازم را گرفت. فیفا بزرگ‌ترین مرجع قانونی در فوتبال است که حکم را به‌نفع من صادر کرد.»

رادو در ادامه درمود دریافت مطالباتش از پرسپولیس و ارائه مدرک جدید از جانب مدیران باشگاه گفت: «هر کسی پولی به من‌داده باشد مشخص است. فیفا تمام پولی‌هایی را که من از پرسپولیس گرفتم محاسبه کرد، هر مدرکی خواستند را ارسال کردم و مشکلی از این بابت نمی‌بینم. فیفا یک نهاد بین‌المللی است، آنها دیوانه نیستند که همین‌جوری حکم صادر کنند.»

گلر سابق پرسپولیس درخصوص احتمال توافق با مدیران پرسپولیس اضافه کرد: «با چه کسانی توافق کنم؟ درویش یا عطایی؟ آنها یک تماس با من نگرفتند و تازه می‌خواهند به گمان خودشان من را هم محکوم کنند تا پولی بگیرند. (‌می‌خندد) آنها طبیعی رفتار نمی‌کنند، اگر طبیعی بودند می‌آمدند و مذاکره می‌کردند. با این مدیران هیچ توافقی نخواهم کرد.» رادوشویچ احتمال بازگشت به فوتبال ایران را کم نمی‌داند و در این خصوص گفت: «برای من همه گزینه‌ها باز هستند و احتمال دارد روزی به فوتبال ایران برگردم. تا الان منتظر تصمیم فیفا بودم و حالا می‌توانم تیم آینده خودم را انتخاب کنم.» رادو درخصوص عملکرد نه‌چندان خوب دروازه‌بان‌های پرسپولیس در بازی‌های اخیر گفت: «مشکل من نیست. از فنایی بپرسید!»

منبع: خبر ورزشی

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها