|
کدخبر: 253840

جدی‌ترین رقیب استقلال از نظر مجیدی

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: من دیروز در جلسه با بازیکنانم گفتم که پرسپولیس همچنان جدی‌ترین رقیب ما است و ۶ بازی سخت در لیگ برتر پیش رو داریم.

فوتبال جدی‌ترین رقیب استقلال از نظر مجیدی

«فرهاد مجیدی»‌ امروز (یکشنبه) در نشست خبری پیش از بازی استقلال و نساجی مازندران در مرحله یک چهارم جام حذفی باشگاه‌های کشور اظهار داشت: در ابتدا جا دارد درگذشت بیت‌الله خندان پیشکسوت رسانه‌های ورزشی را تسلیت بگویم. او یک استقلالی متعصب بود، وقتی من سال ۷۶ برای اولین بار به استقلال آمدم و در بازی با صنعت نفت آبادان در دقیقه ۹۰ گل برتری استقلال را به ثمر رساندم، مرحوم در فرودگاه روی شانه‌های من زد و گفت «فرهاد مجیدی دمت گرم»؛ من هر وقت او را می‌دیدم این جمله را تکرار می‌کرد تا من یاد روزهای جوانی‌ام بیافتم،حالا من می‌خواهم خطاب به او بگویم «آقای خندان دمت گرم و روحت شاد.»

وی در رابطه با دیدار فردا گفت: اگر بحث فنی را کنار بگذاریم، باید بگویم نساجی مازندران تیم شهر پدری من است و به نساجی علاقه خاصی دارم. من زمانی به همراه پدر و پسر عموهایم برای تماشای بازی نساجی به ورزشگاه شهید وطنی می‌رفتم. آن روزها اسطوره نساجی نادر دست‌نشان  بود که خداوند رحمتش کند در خط هافبک بازی می‌کرد و عالی بود. حالا خوشحال هستم که نساجی در لیگ برتر حضور دارد.

سرمربی استقلال اضافه کرد: اگر می‌خواهیم مقابل نساجی به برتری برسیم باید کم اشتباه ظاهر شویم. ما دو بار در این فصل با نساجی روبرو شده‌ایم که هر دو بار بازی به تساوی کشیده شد اما این جدال برنده خواهد داشت. با شناختی که از نساجی دارم فکر می‌کنم این بازی جذاب و پرگل باشد.

مجیدی تصریح کرد: ما با تمام قدرت مقابل نساجی مازندران پا به زمین مسابقه خواهیم گذاشت چرا که به دنبال موفقیت در جام حذفی هستیم. می‌خواهیم نتایج خوبی را برای شادی هواداران به دست آوریم.

مجیدی: پرسپولیس هنوز جدی‌ترین رقیب استقلال است؛ بازی با نساجی پرگل خواهد بود.

وی تاکید کرد: من دوست دارم  ورزشگاه آزادی پر از تماشاگر باشد اما اینکه چقدر از تماشاگران می‌توانند در ورزشگاه حاضر شوند به نظر مسوولان بستگی دارد.

سرمربی استقلال افزود: بازیکنان من بهترین و شایسته‌ترین تیم برای قهرمانی هستند. تیم من همدل و متحد است و برای بازیکنان اعم از نیمکت‌نشین و ثابت، هیچ چیزی جز موفقیت استقلال اهمیت ندارد.

مجیدی در واکنش به پرسشی درباره رای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال که علیه وی صادر شد نیز گفت: به این رای احترام می‌گذارم.

وی در رابطه با آماده شدن زمین تمرینی استقلال نیز اضافه کرد: زمین ورزشگاه انقلاب مهیا شد و بازیکنان تیم از این زمین رضایت کامل دارند و به طور حتم تا پایان فصل در این زمین تمرین خواهیم کرد.

تیم‌های استقلال و نساجی مازندران فردا (دوشنبه) در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی از ساعت ۲۰:۳۰ دقیقه در ورزشگاه آزادی روبروی یکدیگر قرار خواهند گرفت.

آبی‌پوشان تهران پرافتخارترین تیم ایران در جام حذفی محسوب شده و تاکنون ۷ قهرمانی و ۶ نایب قهرمانی را کسب کرده‌اند.

منبع: ایرنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها