|
کدخبر: 253818

ستاره پرسپولیسی نزدیک به یک رکورد مهم

محرم نویدکیا پس از مصاف با پاختاکور به تمجید از شهریار مغانلو پرداخت و تاکید کرد متوجه نمی‌شود چرا او به فوتبال ایران بازگشته است.

فوتبال ستاره پرسپولیسی نزدیک به یک رکورد مهم

بخش پایانی آخرین مصاحبه محرم نویدکیا به اهمیت انتقال بازیکنان ایرانی و به ویژه سپاهانی به فوتبال اروپا مرتبط بود و این مربی درباره شهریار مغانلو که در دیدار اول برابر پاختاکور با به ثمر رساندن دو گل ستاره تیمش بود نیز صحبت کرد و تاکید داشت که خیلی متوجه دلیل بازگشت این بازیکن از اروپا به فوتبال ایران نمی‌‎شود.

مغانلو که یکی از بهترین مهاجمان فوتبال ایران در لیگ نوزدهم بود، در ابتدای لیگ بیستم از باشگاه پیکان به سانتاکلارای پرتغال منتقل شد و در شرایطی که فرصت زیادی به او نمی‌رسید، خیلی زود تصمیم به بازگشت گرفت و در پنجره زمستانی به پرسپولیس پیوست.

برای شهریار اگرچه نیم فصل حضور در پرسپولیس با خاطرات بسیار خوشی همراه بوده است، اما در واقع او پس از آغاز رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا بود که توانست در ترکیب سرخ‌پوشان جا بیفتند و با به ثمر رساندن ۴ گل در رقابت‌‎های آسیایی، در بازگشت به لیگ برتر نیز مهره‌ای موثر برای تیمش باشد.

حالا به نوعی سناریوی پرسپولیس در سپاهان برای شهریار مغانلو در حال تکرار است؛ او در نیم فصل اول روزهای سختی را پشت سر گذاشت، ولی حالا رفته رفته شرایطش در حال بهبود است و با ثبت ۹ گل زده، در رتبه سوم بهترین گلزنان لیگ برتر در دوره بیست و یکم ایستاده است.

این بازیکن بلندقامت که تمام کنندگی خیره‌کننده‌ای در محوطه جریمه حریفان با ضربات محکم و سرضرب با سر و پا دارد، بار دیگر شروع بسیار خوبی در رقابت‎‌های آسیایی داشت تا نشان دهد که با بالاتر رفتن سطح مسابقات، عملکرد او نیز بهبود پیدا می‌کند. او حالا دو گل در فصل جاری لیگ قهرمانان آسیا به ثمر رسانده و در آستانه مصاف با الدحیل که محک سختی برای عرضه توانایی‌هایش خواهد بود، پنج مسابقه دیگر در پیش دارد تا از رکورد فصل گذشته پرسپولیس فراتر برود؛ آماری که به احتمال فراوان به آن دست پیدا خواهد کرد.

منبع: ورزش3

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها