|
کدخبر: 249516

سنگ تمام بهترین گلر جهان برای کریم بنزما

ادوارد مندی، دروازه بان سنگالی چلسی اعتراف کرد که از طرفداران پر و پا قرص کریم بنزما، ستاره گلزن رئال مادرید است.

منهای فوتبال سنگ تمام بهترین گلر جهان برای کریم بنزما

کریم بنزما در سال های اخیر و به خصوص از زمان جدایی کریستیانو رونالدو از رئال مادرید در سال ۲۰۱۸، در اوج دوران ورزشی خود قرار داشته و به یکی از خطرناک ترین مهاجمان دنیای فوتبال تبدیل شده است. بنزما هفته گذشته و با هت تریک تاریخی خود در لیگ قهرمانان اروپا، پیروزی بزرگ رئال مادرید مقابل پاری سن ژرمن را رقم زده و یک تنه موجبات صعود تیمش به یک چهارم لیگ قهرمانان را فراهم کرد.

حالا ادوارد مندی به تمجید از این مهاجم باتجربه و فرانسوی پرداخته و مدعی شد هر چه سن کریم بنزما افزایش می یابد، عملکرد او نیز در زمین بهتر از قبل می شود.

مندی-بنزما

ادوارد مندی گفت: "قوی ترین مهاجمی که تا امروز با آن روبرو شده ام احتمالا کریم بنزما، ستاره فرانسوی رئال مادرید است. به نظر من در حال حاضر بنزما در کنار بازیکنانی چون رابرت لواندوفسکی و کیلیان امباپه، یکی از بهترین مهاجمان جهان فوتبال محسوب می شود. کریم بنزما سال هاست رئال مادرید را به پیش برده و عملکرد بسیار خوبی در ترکیب این تیم ارائه می دهد. جالب اینجاست که به نظر می رسد که هر چقدر سن و سال کریم بنزما بالاتر می رود، عملکرد او نیز در زمین بهتر می شود. صادقانه بگویم، من فکر می کنم بنزما بهترین مهاجمی است که تا به حال در دوران ورزشی خود روبرو شده ام."

منبع: طرفداری

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها