|
کدخبر: 252788

فرش قرمز فرهاد برای فرشته نجات استقلال

گل زدن در دقایق پایانی مهم ترین بازی سال ۱۴۰۰ استقلال کافی بود تا مهاجم آبی پوشان از انتقادات خلاص شده و بار دیگر به ترکیب ثابت تیمش بازگردد.

فوتبال فرش قرمز فرهاد برای فرشته نجات استقلال

تیم استقلال در هفته بیست و چهارم رقابتهای لیگ برتر امشب و در ورزشگاه آزادی به مصاف پیکان می‌رود و این بازی برای آبی پوشان بسیار حائز اهمیت است چرا که پیروزی احتمالی در این بازی می‌تواند فاصله امتیازی شان با پرسپولیس را به عدد ۸ افزایش دهد.

رودی ژستد یکی از ۴ بازیکن خارجی این فصل آبی پوشان و یکی از ۲ خارجی که ابتدای فصل و در پنجره تابستانی جذب این تیم شد، علیرغم اینکه مورد اعتماد و حمایت فرهاد مجیدی قرار داشت و سرمربی استقلال همواره از او حمایت‌های لازم را انجام می‌داد، به دلیل کم توفیق بودن در گلزنی نتوانسته بود اعتماد کامل هواداران را جذب کند و رفته رفته مورد انتقادات شدید قرار گرفت و افزایش حجم این انتقادات باعث شد تا این مهاجم بلند قامت بر خلاف همه بازی‌های قبلی، در ترکیب ثابت تیمش مقابل پرسپولیس قرار نگیرد.

اما گلزنی ژستد در دقایق پایانی دربی و در حالی که به عنوان بازیکن جانشین به زمین آمده بود ورق را برای این بازیکن کاملاً برگرداند تا ژستد حالا به جز سرمربی، مورد علاقه و حمایت هواداران این تیم هم باشد.

این مهاجم فرانسوی پس از یک بازی نیمکت نشینی به احتمال بسیار زیاد مقابل پیکان بار دیگر به ترکیب اصلی تیمش باز می‌گردد تا مثل اکثر دیدارهای این فصل آبی پوشان بازی را از ابتدا آغاز کند؛ و احتمال اینکه این مهاجم بلند قامت تک مهاجم تیمش در بازی امشب باشد، کم نیست.

دیدار تیم‌های استقلال و پیکان امشب و از ساعت ۲۰:۴۵ در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

منبع: خبر ورزشی

ارسال نظر